لزوم تبیین وظیفه قرارگاهی شورای فرهنگ عمومی در شهرستان ها

آهنگر برلزوم تبیین وظیفه قرارگاهی شورای فرهنگ عمومی در شهرستان ها تاکید کرد و گفت: باید اهداف و وظایف این شورا بین ارکان و اعضا با هدف اثرگذاری بیشتر شورا در شهرستان های استان مازندران تبیین و تشریح شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، احسان آهنگر- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در نشست شورای فرهنگ عمومی استان با بیان اینکه متاسفانه قاطبه گزارش ارائه شده از سوی ارکان این شورا با اساس شورا فاصله دارد، اظهار کرد: می بایست جلسات آموزشی ارکان و اعضای شورای فرهنگ عمومی در شهرستان ها برگزار شود.

وی به طرح فتحان(فرزند تحول آفرین ایران) اشاره کرد و افزود: فعالیت در حوزه جمعیت و فرزندآوری نیازمند هم افزایی دستگاه های فرهنگی است.  

آهنگر با تاکید براینکه تشکل‌های رسانه‌ای استان مازندران باید در حوزه اطلاع رسانی جوانی جمعیت پای کار بیایند، افزود: نباید قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت که رهبر معظم انقلاب نیز بدان تأکید دارند، مورد بی‌توجهی قرار بگیرد.

وی با اشاره به اجرای طرح نور توسط فراجا، برلزوم تقویت همکاری دستگاه های فرهنگی با فراجا برای اجرایی شدن این طرح تاکید کرد.  

دبیر شورای فرهنگ عمومی مازندران با اعتراض به عدم حضور فرماندهی انتظامی مازندران در نشست شورای فرهنگ عمومی، گفت: انتظار می رفت با توجه به هماهنگی های صورت گرفته از سوی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان با فرماندهی انتظامی استان برای ارائه گزارشی از روند اجرای طرح نور  در مازندران، امروز شاهد غیبت ایشان در این نشست نبودیم.

کد خبر 1773466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha