عضویت بچه‌های مساجد مرکزی در باشگاه خبرنگاران پلیس

رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از راه اندازی باشگاه خبرنگاران دانش آموزی پلیس خبر داد و گفت: دانش آموزان عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد نیز می توانند عضو این باشگاه شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، حسین حسینخانی، رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در جریان بازدید از خبرگزاری شبستان ضمن تقدیر از همکاری این رسانه با پلیس، از راه اندازی باشگاه خبرنگاران دانش آموزی پلیس و عضویت بچه های مساجد استان در این باشگاه خبر داد.

وی در ادامه با اشاره به اجرای طرح «آرامش در شهر» در استان گفت: این طرح با هدف جمع آوری معتادین متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر در سراسر استان مرکزی در حال اجرا است و بحمدالله مورد رضایت همشهریان قرار گرفته است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه این طرح برای نهمین مرحله از ابتدای سال جاری تا کنون اجرا شده است، اظهار داشت: پلیس توانمندی جمع آوری معتادین را دارد که این مهم نیازمند همدلی و همراهی دستگاه های متولی برای رسیدگی به این افراد بعد از جمع آوری و فراهم کردن زمینه برای بهبودی آنان است.

رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با تاکید بر اینکه همدلی و همراهی همگانی کلید حل مشکلات است، ادامه داد: اگر بخواهیم کارها به درستی و اصولی انجام شود باید همه پای کار بیایند و در این زمینه تلاش کنند.

حسینخانی فرهنگ سازی در امور مختلف، همدلی و همراهی دستگاه های متولی و جلوگیری از موازی کاری را ضروری دانست و بیان کرد: اگر این کارها به درستی اتفاق بیفتند بسیاری از مشکلات مرتفع خواهد شد.

این مقام مسئول همچنین به فعالیت باشگاه دانش آموزی خبرنگاران پلیس اشاره کرد و گفت: این باشگاه به تازگی راه اندازی شده است و ما این آمادگی را داریم که با کانون های فرهنگی هنری مساجد نیز همکاری لازم را داشته باشیم.

حسینخانی با اشاره به فعالیت های گسترده کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی و اینکه اعضای این کانون ها بیشتر جوانان و نوجوانان هستند، اظهار داشت: استفاده از ظرفیت بچه های مسجد در باشگاه دانش آموزی پلیش راهی برای تعامل هر چه بیشتر با این پایگاه های فرهنگی است.

رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان مرکزی پیشگیری از آسیب های اجتمای را امری ضروری دانست و بیان کرد: ما می توانیم با همکاری هر چه بیشتر با دستگاه های فرهنگی همچون کانون های مساجد که نسل جوان و نوجوان را در کنار خود دارند به اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در خصوص مشکلات و آسیب های اجتماعی بپردازیم.

وی همچنین به اجرای طرح مشترک پلیس و کانون های مساجد با عنوان «ضیافت مجازی» اشاره کرد و گفت: این طرح در سال گذشته با هدف کاهش آسیب های اجتماعی در فضای مجازی در سراسر استان مرکزی برگزار شد و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

کد خبر 1773647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha