مسابقه طناب کشی بین کانون های فرهنگی هنری مساجد سنندج برگزار شد

کیامهر گفت: به منظور ایجاد نشاط میان اعضای بچه های مسجدی، مسابقه طناب کشی بین اعضای کانون های فرهنگی هنری دانیال و اسراء در سنندج برگزار شد.

بهزاد کیامهر مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان اظهار کرد: در قالب طرح «مسجد، کانون نشاط» مسابقه طناب کشی بین کانون‌های دانیال و اسراء سنندج برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این طرح را ایجاد نشاط بین بچه های مسجدی اعلام کرد و گفت: این مسابقه در قالب اردوی تفریحی در دو بخش دختران و پسران در پارک ۲۸ دی سنندج بین اعضای دو کانون برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: طرح کانون نشاط یکی از طرح های ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد است که در راستای غنی سازی اوقات فراغت اعضای کانون های مساجد در سطح کشور و استان کردستان به اجرا درآمده است.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان اذعان کرد: غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان یکی از دغدغه های متولیان امر بوده و ستاد مساجد استان نیز در راستای توجه به این مهم با استفاده از ظرفیت کانون های مساجد استان در این راستا ورود کرده است.

کیامهر عنوان کرد: برگزاری کلاس های قرآنی، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، برپایی نمایشگاه دست سازه های بچه های مسجدی و مسابقات و نمایشگاه های نقاشی، برگزاری کلاس های آموزش احکام و نماز از جمله برنامه هایی است که در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کردستان به اجرا درآمده است.

کد خبر 1773658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha