حوثی‌ها:  اسرائیل بهای حمله به یمن را خواهد پرداخت

مقام ارشد حوثی‌ها پس از حمله جنگنده‌های اسرائیلی به بندر الحدیده در بیانیه‌ای در شبکه‌های اجتماعی این حمله را «تجاوز وحشیانه اسرائیل به یمن» توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «clarionindia»، محمد عبدالسلام، مقام ارشد حوثی‌ها پس از حمله جنگنده‌های اسرائیلی به بندر الحدیده در بیانیه‌ای در شبکه‌های اجتماعی این حمله را «تجاوز وحشیانه اسرائیل به یمن» توصیف کرد.

این مقام حوثی گفت که حملات اسرائیل به الحدیده یمن با پاسخ شدیدی مواجه خواهد شد و هشدار داد که اسرائیل بهای آن را خواهد پرداخت.

محمد البخیتی، عضو دفتر سیاسی حوثی‌ها در پستی در شبکه‌های اجتماعی گفت: رژیم صهیونیستی تاوان هدف قرار دادن تاسیسات غیرنظامی را خواهد پرداخت و ما با تشدید تنش مواجه خواهیم شد.

در همین حال، یوآو گالانت، وزیر دفاع اسرائیل گفت که اسرائیل یک روز پس از حمله پهپادی به تل‌آویو که حوثی‌ها مسئولیت آن را بر عهده گرفتند به حوثی‌های یمن حمله کرد تا اقدامی تلافی‌جویانه انجام داده باشد.

گالانت در بیانیه ای گفت: آتشی که در حال حاضر در حدیده شعله‌ور است در سراسر خاورمیانه دیده می شود و اهمیت آن روشن است.

به گفته تحلیلگران، حملات روز شنبه اسرائیل به یمن که باعث آتش سوزی شدید و دود سیاه شد، اولین حمله‌ای است که اسرائیل به این کشور انجام داده است.

شبکه تلویزیونی المسیره به نقل از وزارت بهداشت گزارش داد که این حمله چندین کشته بر جای گذاشت، اما تعداد تلفات را اعلام نکرد.

کد خبر 1773701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha