ولایت در کشور ما یک شاخص است

جانشین قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش با بیان اینکه ولایتمداری در کشور ما یک شاخص است؛ گفت: هر کس پشت سر ولایت باشد، راه را گم نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سرتیپ دوم ستاد عباس ملکی‌زاده، دوشنبه (اول مرداد) در همایش تبیین اندیشه‌های سپهبدان ارتش، شهیدان قرنی و صیاد شیرازی که همراه با بزرگداشت شهیدان عباس دوران و عباس بابایی همراه بود؛ با اشاره به سوابق مبارزاتی قبل از انقلاب این شهدا گفت: آنان همچون موسی در دامان فرعون بودند.
جانشین قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش افزود: شهید قرنی در دوران ستمشاهی دو بار کودتا کرد و با اینکه نظامی بود در جمع انقلابیون شرکت کرد و از ارتش اخراج شد.
وی ادامه داد: شهید صیاد شیرازی در همه عملیات‌ها حضور داشت و طراحی عملیات بیت‌المقدس را انجام داد و در عملیات مرصاد ببینید منافقین را به چه روزی نشاندند و اینها جدای از فعالیت‌های ایشان در قبل از انقلاب و بعد از جنگ است.
ملکی‌زاده با افزودن این مطلب که شهید عباس دوران ۱۲۰ ماموریت برون مرزی داشت و پنج ناوچه عراق را منهدم کرد؛ افزود: شهید بابایی سه هزار ساعت پرواز داشت و شهدای زیادی در نیروی هوایی قهرمان تقدیم انقلاب کردیم که بیشترین شهید در بین یگان‌ها است.
وی با اشاره به ۲۱۴ نفر شهید خلبان که ۹ نفر از استان کرمان بودند؛ رمز ماندگاری شهدا را اول در پیوند آنان با شهدای کربلا دانست و بیان کرد: اخلاص در وجود شهدا موج می‌زد و آنان ولایتمدار بودند که ولایت در کشور ما یک شاخص است و هر کس پشت سر ولایت باشد راه را گم نمی کند و شهدا اینگونه بودند.
ملکی‌زاده در تکمیل این بخش از سخنانش خاطرنشان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی که افتخار ایران است فرمود "تا شهید نباشی شهید نمی‌شوی" و شهدا قبل از شهید شدن، شهیدانه زندگی کردند.
وی یکی دیگر از علل ماندگاری شهدا را از خودگذشتگی و بزرگ بودن هدف آنان دانست و گفت: شهدا هدف خود را از امام(ره) گرفته بودند و علاوه بر این؛ شهدا ذوب در ولایت و مردم و خدا بودند.
جانشین قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش با تصریح به این نکته که شهید و شهادت یافتن است نه باختن زیرا انبیا و ائمه هم شهید شدند؛ خانواده شهدا را ستون‌های برکت الهی در کشور دانست و گفت: اگر انقلاب با این همه مشکلات دوام آورده از برکت خون شهدا است.
وی تنها یکی از تهدیدات سنگین علیه نظام را تهدیدات رسانه‌ای با راه‌اندازی کانال‌های متعدد فارسی‌زبان علیه جمهوری اسلامی عنوان و تصریح کرد: با این وجود، آمریکا از ابهت ایران و شهادت طلبی و ولایتمداری ملت می‌ترسد و برای همین کشور ما محکم پابرجا است.

کد خبر 1773747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha