تواضع، ولایتمداری و مردمداری ویژگی ممتاز امام‌جمعه بهشهر بود

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی رکاوندی گفت: حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعربعلی جباری(ره) از ائمه جمعه برتر کشوری بودند که تواضع، ولایتمداری و مردمداری ایشان از شاخصه های ویژه و برجسته این عالم است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجواد حسینی رکاوندی_ امام‌جمعه موقت بهشهر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان‌مازندران با تسلیت ارتحال امام‌جمعه فقید بهشهر اظهار کرد: حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعربعلی جباری خطیب قبل از انقلاب و بعد از انقلاب بودند و در تهران، قم و بیت علمای عظام از منبری های معروف بودند و مظلوم و صبور بودند و مزدش را خدا داد، ایشان در زمان حیات مظلوم بود و بعد از ارتحال هم‌مظلوم بودند.

وی افزود: این عالم، روضه خوان امام حسین(ع) بودند و قبل از مشکل حنجره شان، مصیبت و روضه خوان قشنگی بودند و دل و وجودشان با امام‌حسین(ع) بود و با نام‌حسین‌(ع) می شکستند و روضه خوان امام‌حسین(ع) در عاشورای امام‌حسین به لقاءالله پیوستند و انشالله همنشین سیدالشهدا (ع) هستند.

امام‌جمعه موقت بهشهر یادآور شد: آنچه من دیدم و شنیدم و برخی از ویژگی هایشان این بود که در کنار ولایتمداری که عاشق ولایت بود، تواضع داشتند و مردمی بودند.

تواضع، ولایتمداری و مردمداری ویژگی ممتاز امام‌جمعه بهشهر بود

وی افزود: حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعربعلی جباری امام‌جمعه محبوب ما اول که به بهشهر تشریف آوردند به بنده گفتند شما همچنان امام جمعه موقت هستید و با افتخار پذیرفتم روزی به خدمت شان رسیدم و گفتم باید برخی مسائل را بدانم، عنوان شما را چه بیان کنیم؟ آیت الله، عظما یا چیز دیگری؟ فرمودند اگر به من بگویند آیت الله به آیت الله جوادی هم بگویند آیت الله چه می شود و فهمیدم متواضع است.  

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی رکاوندی گفت: امام‌جمعه فقید بهشهر، مردمی بود و همیشه به فکر مردم و حل مشکلات مردم بود و بسیاری از مردم برای حل مشکل به ایشان مراجعه می کردند و شخصا پیگیر مسائل بود و خیلی متواضع بود و فقدان ایشان، برای مان غیر قابل باور است که امیدواریم با شهدای کربلا محشور شوند.

کد خبر 1773756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha