ثبت‌نام بیش از ۸ هزار نفر کرمانی برای سفر زیارتی اربعین

ایرانمنش آخرین جزئیات مربوط به ثبت‌نام متقاضیان سفر زیارتی اربعین حسینی در استان کرمان را که از اول ماه محرم آغاز شده اعلام کرد.

محمدعلی ایرانمنش در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان آخرین جزئیات مربوط به متقاضیان سفر زیارتی اربعین حسینی در استان را که از اول ماه محرم آغاز شده از  تا ساعت ۹:۱۵ صبح روز سه‌شنبه(۲ مرداد) اعلام کرد.

مدیرکل حج و زیارت استان کرمان افزود: بر اساس آنچه در سامانه ثبت شده ۸ هزار و ۳۰۸ نفر شامل ۴ هزار و ۹۷۵ نفر مرد و ۳ هزار و ۳۳۳ نفر زن ثبت‌نام و ۷ هزار و ۲۱۹ نفر وجه واریز وجه را هم انجام دادند.

وی درباره انتخاب مرز خروجی توسط متقاضیان اظهار کرد: همچنین تاکنون ۵ هزار و ۷۸۲ نفر مرز شلمچه، هزار و ۸۵ نفر مرز مهران و ۱۸۷ نفر هم مرز هوایی را انتخاب کردند.

ایرانمنش درباره پروازهای اربعین هم اظهار کرد: دو پرواز توسط شرکت هواپیمایی ماهان از کرمان به مقصد بغداد و نجف وجود دارد که این تعداد افزایش خواهد یافت.

وی با تأکید بر اینکه متقاضیان، ثبت‌نام را به روزهای پایانی موکول نکنند و پس از ثبت‌نام نیز وجه بیمه را پرداخت کنند تا برنامه‌ریزی بهتری انجام شود؛ افزود: بیمه زائرین سه بسته متنوع با پوشش‌های مالی متفاوت و با قیمت‌های ۸۰ هزار، ۹۰ هزار و ۱۰۰ هزار تومان دارد که باید یکی از این گزینه‌ها انتخاب و با پرداخت هزینه مربوطه فرآیند ثبت نام در سامانه سماح تکمیل شود.

مدیرکل حج و ززیارت استان کرمان با متذکر شدن این نکته که با توجه به گرمی هوا که بیش از سال گذشته است، افراد نسبت به پیشگیری از گرمازدگی مراقبت لازم را داشته باشند؛ در پایان گفت: سال گذشته ۱۲۰ هزار نفر زائر از استان کرمان به سفر زیارتی اربعین حسینی مشرف شدند.

کد خبر 1773904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha