صهیونیزم جهانی به دنبال تاخیر انداختن ظهور است

رییس موسسه علمی فرهنگی زنان منتظر با اشاره به ترویج سیاست های کاهش نرخ رشد جمعیت در کشورهای مسلمان به ویژه شیعیان گفت: صهیونیزم به دنبال تاخیر انداختن در ظهور منجی عالم است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، مریم معین الاسلام، رییس موسسه علمی فرهنگی زنان منتظر امروز (6 مهر) در همایش "تهدید جمعیت، توطئه صهیونیستی و رسالت زنان شیعه" با اشاره به عملکرد نهادهای خاص در برخی کشورها در موضوع کاهش جمعیت گفت: به طور مثال یونسکو و سازمان ملل 150 میلیارد دلار هزینه می کنند تا در ایران جمعیت کاهش یابد.


وی ادامه داد: مجموعه این تلاش ها را وقتی کنار هم می گذاریم و می بینیم در کنار این تلاش ها در کشورهای اروپایی زنان را به فرزند آوری ترغیب می کنند و حتی مقام قهرمانی را در امریکا به زنانی می دهند که موفق به آوردن 14 فرزند به این دنیا می شوند.


رییس موسسه علمی فرهنگی زنان منتظر تصریح کرد: البته سلفیون و وهابی ها هم زنان خود را به امر فرزند آوری واجب کرده اند و وقتی همه این موارد را کنار هم می گذاریم، متوجه مقاصد موجود در این قضایا می شویم.


وی ادامه داد: دشمنان ما به این نتیجه رسیده اند، ایرانی که به این مرز از پیشرفت در علوم مختلف رسیده اگر از لحاظ جمعیتی هم به قطب مشخصی تبدیل شود دیگر قدرتی است در منطقه که نمی توان با آن به مقابله پرداخت و در همین راستا تفکراتی داشته اند و از جمله موارد مقابله ای با این موضوع می توان به فاجعه عقیم کردن مردان و زنان شیعه اشاره کرد.


معین الاسلام تصریح کرد: ما موظف هستیم در مقابله با این توطئه صهیونیستی به عنوان زنانی که نقش مهمی دارند، ورود پیدا کنیم چرا که تنها معارضان حضرت مهدی موعود (عج)، همین صهیونیزم بین المللی هستند و آنها می دانند که چگونه می توان مسئله ظهور را به تاخیر انداخت.


وی ادامه داد: دو جریان زن و خانواده در مسئله تعجیل در ظهور امام زمان (عج) بسیار موثر است و به همین علت در برنامه های هالیوودی نیز می بینیم که زنان مسلمان شیعه را به فرزند آوری کمتر متقاعد می کنند.


وی تصریح کرد: صهیونیزم می داند که حضرت مهدی (عج) برای ظهور نیازمند سربازانی از جان گذشته است و در حقیقت این سربازان در دامان زنان مسلمان شیعه تربیت خواهند شد.


پایان پیام/
 

کد خبر 177392

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha