اوقات فراغت متفاوت دانش آموزان در کانون فرهنگی هنری اشکاردشت چالوس 

قمی از برگزاری طرح تابستانه و اوقات فراغت دانش آموزان ویژه تابستان در کانون اشکاردشت چالوس خبر داد و گفت: حدود ۲۰ برنامه تابستانه در کانون فرهنگی هنری اشکاردشت چالوس در حال اجراست.

حمیده قمی_ مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری شهدای اشکاردشت چالوس در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران با اشاره به برنامه های تابستانه کانون اظهار کرد: کانون‌مسجد یکی از مجریان برگزاری طرح اوقات فراغت تابستان است که در کانون اشکاردشت با همه توان پای کار این طرح هستیم.
وی افزود: امروزه اوقات فراغت برای فرزندان‌ و  والدین به یک مقوله مهم تبدیل شده است و تلاش می کنند با شناسایی کلاس های مفید و ثبت نام فرزندانشان زمینه کشف استعداد آنان را فراهم سازند و کانون‌مسجد می تواند در این راستا نقش آفرین باشد.
 مدیر مسوول کانون فرهنگی هنری شهدای اشکاردشت چالوس یادآور شد: کانون مسجد دارای تنوع کلاس های اوقات فراغت است و این کلاس ها تنها به کلاس های فرهنگی و هنری خلاصه نمی شود و کلاس های ورزشی و آموزشی نیز مخاطبان خود را دارد و در این زمینه فعال هستیم.
قمی گفت: از جمله کلاس های کانون اشکاردشت چالوس،  سفالسازی با گل برای بچه ها، کلاس نهج البلاغه، کلاس طراحی با مداد، کلاس روخوانی قرآن، کلاس خوشنویسی، کلاس آموزش خانواده و کلاس ورزشی تنیس و فوتبال دستی و ... است و حدود ۲۰ برنامه در این ایام برنامه ریزی شده است.
وی افزود: جذابیت برای کودکان و نوجوانان با محوریت برنامه های تربیتی اولویت برنامه های ما در کنار برگزاری برنامه های فرهنگی، هنری و ورزشی است.

کد خبر 1773942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha