اقامه عزای حسینی در کانون امام سجاد(ع) نکا

کوزه گری گفت: مراسم بزرگداشت هفتمین شب شهادت اباعبدالله الحسین و یاران آن حضرت در مسجد سجادیه نکا همراه با اطعام دهی برگزار شد.

محمدعلی کوزه گری_مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام سجاد(ع) نکا در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران با گرامیداشت ایام‌محرم اظهار کرد: عزاداری بر امام‌حسین(ع) گامی برای تبیین قیام عاشورا و شناساندن هدف عاشورایی است و کانون‌مسجد در این امر بسیار اثرگذاراست.

وی افزود: با عزاداری عاشورایی در واقع تربیت اهل بیتی و حسینی را فرا می گیریم و در این راه پیمان دوباره بسته و بر عهده پیمان خود خواهیم‌ماند.

اقامه عزای حسینی در کانون امام سجاد(ع) نکا

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام سجاد(ع) نکا یادآور شد: امام حسین (ع) و مکتب عاشورا بهترین سرمایه برای هدایت نسل جوان است و بلید از ظرفیت ماه‌محرم و صفر برای این مهم استفاده کرد.

کوزه گری گفت: نهادینه سازی فرهنگ عاشورایی مهم ترین راه مقابله با توطئه های دشمنان است و باید از فرصت ها و ظرفیت های مختلف برای مقابله با این توطئه ها استفاده کرد.

اقامه عزای حسینی در کانون امام سجاد(ع) نکا

وی افزود: در طول دهه اول محرم برگزاری مراسم سخنرانی و مداحی با هدف تبیین قیام عاشورا در این کانون برگزار شد و در دهه دوم و سوم هم در استمرار آن تلاش داریم.

اقامه عزای حسینی در کانون امام سجاد(ع) نکا

کوزه گری گفت: مراسم بزرگداشت هفتمین شب شهادت اباعبدالله الحسین و یاران باوفایش در مسجد سجادیه نکا همراه با اطعام دهی برگزار شد و مداحی و سخنرانی با حضور اعضای کانون و بزرگان مسجد و همجواران برگزار شد.

کد خبر 1774059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha