اکران فیلم شور عاشقی در مساجد منطقه آزاد اروند توسط کانون های فرهنگی مساجد

مدیر ستادهماهنگی کانون فرهنگی هنری مساجد منطقه ازاد اروند از اکران فیلم برای جذب نوجوانان به مسجد و پر کردن اوقات فراغت آنها در مساجد منطقه خبر داد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، حیدر راضی پور سلطانی مدیر ستادهماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه آزاد اروند گفت : در حال حاضر امکان اکران فیلم در مساجد توسط مدیران کانون ها فراهم گردیده و هم اکنون  فیلم سینمایی شور عاشقی با موضوع زنی که مامور می شود تا رسانه کاروان اسرای کربلا و حضرت زینب (س) باشد و پرچم یا حسین (ع) را به اهتزار در آورد می باشد و به کارگردانی و تهیه کنندگی داریوش یاری برای اولین بار حرکت کاروان اسرای کربلا از کوفه تا شام بعد از واقعه عاشورا را به تصویر می‌کشد، در حال اکران است  .

راضی پور خاطر نشان کرد : این برنامه علاوه بر پر کردن اوقات فراغت نوجوانان، مزایای دیگری را نیز شامل می‌شود و با آوردن سینما در محله و مسجد ظرفیت فرهنگی به محله اضافه میگردد.

 وی تصریح کرد: این طرح با پرداخت هزینه کمتر نوجوانان و کودکان را به مسجد جذب می‌کند و باعث حمایت از آثار سینمایی ارزشی و انقلابی شده و درآمدی نیز برای کانون کسب می‌کند، علاقه مندان می‌توانند یکی از جوانان یا نوجوانان محله را به عنوان اکران کننده فیلم معرفی کنند و اکران کننده، باید بامعرفی مدیر کانون  دارای امکانات و شرایطی از جمله لب تاب و کار با آن، کار با سیستم صوتی مسجد و تهیه یک ویدیو پروژکتور باشد.

وی در پایان افزود :مهلت معرفی اکران کننده تا ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ ادامه دارد و مدیران محترم می توانند با مراجعه به آدرس https://digiform.ir/wa3fb90b4  درخواست خود راجهت اکران ثبت کنند یا به صورت تلفنی با شماره  ۰۹۱۳۷۹۲۳۲۴۳ تماس حاصل کنند.

کد خبر 1774075

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha