نماز جمعه قلب فرهنگی شهر و نماد همبستگی است

داودی گفت: نماز جمعه قلب تپنده فرهنگی شهرستان و نماد همبستگی است و باید همه با هم با همدلی و وفاق برای توسعه گام برداریم.

مهدی داودی_ فرماندار گلوگاه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران با اشاره به قرار گرفتن در آستانه فرا رسیدن پنجم مرداد ماه، سال روز تأسیس نماز جمعه اظهار کرد: اولین اقامه نماز جمعه در ۵ مردادماه را گرامی می داریم و امیدواریم با تعامل و همراهی امام‌جمعه در شهرستان شاهد رشد و توسعه بیشتر این منطقه باشیم.

وی افزود: ستاد نمازجمعه شهرستان گلوگاه علاوه بر فراهم کردن شرایط لازم برای برگزاری نماز باشکوه جمعه در هر هفته، در طول سال به مناسبت‌های مهم برنامه‌های مختلفی اجرا می‌کند و جایگاه خوبی را در بین مردم داراست.

فرماندار گلوگاه یادآور شد: امام جمعه شهرستان‌گلوگاه همراه منشا خیر و برکت برای این شهرستان  بوده ودر گسترش و ترویج فرهنگ اخلاق مداری، وحدت و همراهی در امور اجرایی و عمومی شهرستان تلاش دارد که قدردان این زحمات هستیم.

داودی تبریک مناسبت فاخر تأسیس نماز جمعه، این قلب تپنده فرهنگی را از شعائر اجتماعی مهم مسلمانان، عبادت بزرگ دست جمعی و نماد همبستگی مسلمانان جهان یاد کرد و آن را حج مستضعفین دانست.

وی افزود: همه تلاش ما برای توسعه شهرستان با خمرهای خمرهای اتحاد است و در این راستا به همراهی امام‌جمعه شهرستان به عنوان‌پدر معنوی نیازمندیم که گزارشی از آخرین وضعیت شهرستان در حوزه های مختلف عمرانی، فرهنگی و اجتماعی به امام جمعه گلوگاه ارائه شد تا کارگشا باشد.

داودی خاطرنشان شد:نمازجمعه به عنوان کانونی برای ترویج فرهنگ دین مبین اسلام و اهل بیت (ع) است که جایگاه ویژه ای در بین مردم جامعه دارد.

کد خبر 1774182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha