«اسرائیل» در محاصره پرچم فلسطین در المپیک ۲۰۲۴ پاریس

حامیان فلسطین در جریان اولین بازی تیم منتخب رژیم صهیونیستی، پرچم‌های فلسطین را در سکوهای استادیوم پارک دو پرنس به اهتزاز درآوردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المیادین، اولین بازی تیم اشغالگر اسرائیل در بازی های المپیک پاریس ۲۰۲۴، شاهد اعتراضات گسترده در سکوها و برافراشتن پرچم های فلسطین در ورزشگاه «پارک دو پرنس» در حمایت از نوار غزه بود.جنگی اشغالگران برای نسل کشی فلسطینی‌ها به راه انداختند.

در اولین بازی منتخب رژیم صهیونیستی، پرچم‌های فلسطین در سکوها به اهتزاز درآمد و تعدادی از حاضران در ورزشگاه قبل از شروع مسابقه و به ویژه در لحظه پخش «سرود اشغالگر اسرائیل» به هو کردن اقدام کردند، علاوه براین، هواداران عبارت «فلسطین را آزاد کنید» روی پیراهن های خود نوشته بودند.

در همین حال، یک سرائیلی تلاش کرد تا به جمعیت حاضر در حمایت از غزه حمله کند، او سعی داشت پرچم فلسطین را بردارد و پایین بیاورد.

 این مسابقه در میان تدابیر شدید امنیتی در طرف فرانسوی و با حضور وزیر کشور فرانسه برگزار شد.

فرانسه همچنین از نیروهای امنیتی اسرائیل و آمریکایی برای محافظت از هیئت ورزشی اسرائیلی با توجه به نسل کشی در غزه استفاده کرد.

حضور تیم اسرائیل در المپیک فرانسه درحالی است که جنگ در غزه ادامه دارد و آتش بس توسط این رژیم نقض شده است. فرانسه همچنین به درخواست ها برای ممنوعیت شرکت اسرائیل در المپیک بی تفاوت بوده است.

اولین بازی تیم فوتبال رژیم صهیونیستی با تیم فوتبال مالی در استادیوم پارک دو پرنس برگزار شد.

کد خبر 1774229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha