دیدار امام جمعه دیشموک با خانواده شهید تربالی

امام جمعه دیشموک و جمعی از اعضای ستاد نماز جمعه با خانواده شهید تربالی دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، به مناسبت گرامی داشت پنجم مرداد ماه، سالروز اقامه نخستین نماز جمعه کشور، امام جمعه دیشموک به همراه فرمانده حوزه مقاومت بسیج و تعدادی از اعضای ستاد نماز جمعه در منزل خانواده معظم شهید تربالی حضور پیدا کردند.

امام جمعه دیشموک در این دیدار، خانواده‌های معظم شهداء را مایه افتخار و آرامش دانست و گفت: خانواده‌های معزز شهداء سختی‌ها و مشقت های زیادی را تحمل کرده‌ و سرمایه گذاری عظیمی برای انقلاب اسلامی داشته‌ اند.

حجت الاسلام علی اکبر راوند با اشاره به اینکه ما هر چه تلاش کنیم نمی‌توانیم صبر و تحمل خانواده‌های معزز شهداء را جبران کنیم، افزود: شهداء با تأسی به اهل بیت (ع) برای مقابله با باطل جهاد کردند و صبر و بردباری خانواده های آنان ادامه دهنده خط سرخ حسینی و راه شهدا است.

وی با بیان اینکه اگر شهداء زنده بودند با توجه به وصیت نامه خود در این برهه در نماز جمعه شرکت می کردند، ادامه داد: اندیشه و آرمان شهداء و امام شهداء گواه بر این است که اگر در این زمان در بین ما بودند ضمن شرکت، مردم و آشنایان را به حضور در این امر مهم و معنوی دعوت می کردند.

حجت الاسلام راوند گفت: شهداء با تأسی به اهل بیت (ع) برای مقابله با باطل جهاد کردند و صبر و بردباری خانواده های آنان ادامه دهنده خط سرخ حسینی و راه شهدای عزیز است و خانواده شهداء چشم چراغ جامعه هستند.

کد خبر 1774267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha