مسئول سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی خبر داد: 

رزمایش جهادگران فاطمی در استان مرکزی برگزار می‌شود

برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی با هدف گسترش گفتمان، فرهنگ و تفکر جهادی در جامعه
رزمایش جهادگران فاطمی در استان مرکزی برگزار می‌شود

رزمایش جهادگران فاطمی ۴ در استان مرکزی با شعار "همه با هم خدمت بی‌منت" از ۹ تا ۱۸ مرداد ماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، سرهنگ پاسدار سعید فرامرزی، مسئول سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی، با اشاره به اینکه رزمایش جهادگران فاطمی ۴ با هدف گسترش گفتمان، فرهنگ و تفکر جهادی در سطح جامعه در استان مرکزی برگزار نی شود، گفت: خدمت‌رسانی و ایجاد برابری اجتماعی با مشارکت گروه‌های مردمی و حمایت از اقشار کم‌برخوردار در سطح جامعه و بهبود وضعیت معیشتی آنان از ذیگر اهداف برگزاری این رزمایش است.


وی با اشاره به اینکه این رزمایش از ۹ تا ۱۸ مرداد ماه، مصادف با سالگرد ابلاغ پیام مقام معظم رهبری به گروه‌های جهادی، در استان مرکزی برگزار می‌شود، افزود: در این رزمایش گروه‌های جهادی تخصصی در عرصه‌های عمرانی، کشاورزی، اقتصاد مقاومتی، فرهنگی، پزشکی، خدمت مومنانه، جهیزیه، میز خدمت، واکسیناسیون دام، علمی و آموزشی و آزادسازی زندانیان به فعالیت خواهند پرداخت.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی در ادامه با اشاره به اینکه این رزمایش با حضور مسئولین استانی و شهرستانی آغاز می شود، ادامه داد: گروه‌های جهادی به منظور ارائه خدمت و انجام فعالیت جهادی در عرصه‌های یاد شده در قالب اردوی جهادی به جغرافیای مورد نظر اعزام خواهند شد.

فرامرزی تحقق منویات فرمانده معظم کل قوا در راستای شناسایی، تربیت و به‌کارگیری جوانان مؤمن و انقلابی و کمک به حضور کارآمد و اثربخش نخبگان و متخصصان جهادگر در جامعه را از دیگر اهداف این رزمایش دانست، و بیان کرد: رزمایش جهادگران فاطمی با شعار  "همه با هم خدمت بی‌منت" برگزار می شود.

این مقام مسئول، گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این رزمایش می‌توانند با مراجعه به دفاتر بسیج سازندگی در سطح استان یا مراجعه به پایگاه های مقاومت بسیج، نسبت به ثبت‌نام خود در این رزمایش اقدام کنند.

کد خبر 1774453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha