۱۸ زوج مددجوی نکایی جهیزیه دریافت کردند 

حسینی گفت: با برنامه ریزی انجام شده و در راستای تروبج زندگی آسان، ۱۸ زوج مددجوی نکایی جهیزیه دریافت کردند.

رمضان‌حسینی_مدیر کمیته امداد امام خمینی نکا در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: اهدای جهیزیه به زوج‌های مددجو در راستای برنامه‌های حمایتی کمیته امداد و برنامه‌ی تحکیم نهاد خانواده و جوانی جمعیت است.

وی افزود: ۱۸ زوج در نوبت دریافت جهیزیه امسال بودند که جهیزیه به آن اهداء شده است و همچنان هم به نوعروسان نکایی تحت پوشش جهیزیه اهدا می شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی نکا یادآور شد: خیران و مردم نیکوکار همواره دست یاری نیازمندان را به گرمی فشرده و دستگیر محرومان جامعه بودند و علاوه بر کمک‌های مردمی برای تهیه جهیزیه نوعروسان از اعتبارات دولتی نیز کمک گرفته شده است.

حسینی گفت: با برنامه ریزی انجام شده و در راستای تروبج زندگی آسان، ۱۸ زوج مددجوی نکایی جهیزیه دریافت کردند.

۱۸ زوج مددجوی نکایی جهیزیه دریافت کردند 

وی افزود: امیدواریم که خیران، مردم نوع دوست و نیکوکاران نکایی همچون همیشه می‌توانند در انجام این کار خیر با مراجعه به کمیته امداد سهیم شده و زوج‌های جوان را به ازدواج ترغیب و تشویق کنند.

حسینی بابیان اینکه هدف از اهدای این اقدام جهیزیه، تسهیل شرایط ازدواج برای جوانان است، تصریح کرد: در مجموع برای تأمین این اقلام جهیزیه ۱۸ نو عروس نکایی بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی نکا یادآور شد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه نوعروسان از برنامه‌های این نهاد است و در این راستا کارگاه آموزشی ویژه نوعروسان در طول سال و به طور مداوم برگزار می شود.

کد خبر 1774492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha