منتظران صبر و بردباری را در وجود خود تقویت می‌کنند

رییس عقیدتی و سیاسی پدافند هوایی منطقه مرکزی کشور گفت: منتظران حضرت حجت صبر و بردباری را در وجود خود تقویت می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام علیرضا محمود زاده در جمع خانواده های کارکنان پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی با اشاره به ویژگی مومنان و شیعیان اظهار داشت: ارتباط قلبی با امام زمان از ویژگی های منتظران و مومنان است که در طول شبانه روز چنین ارتباطی را برقرار می کنند.

رییس عقیدتی و سیاسی پدافند هوایی منطقه مرکزی کشور با اشاره به ویژگی های منتظران حضرت حجت افزود: این افراد در صبر. و بردباری پیشتاز بوده و این ویژگی را در درون خود تقویت می کنند.

وی ادامه داد: صبر و بردباری در برابر مشکلات از جمله مولفه های این ویژگی بوده و گاهی صبر در برابر موقعیت گناه است.

حجت الاسلام علیزاده خاطرنشان کرد: ناملایمات  و مشکلات در جامعه وجود دارد اما منتظر واقعی صبر کرده و با تلاش و توکل از این معضلات می گذرد.

وی با بیان اینکه انسان مومن به دین و نماز مقید است، تصریح کرد: اقامت نماز به موقع و به وقت از ویژگی مومن و منتظران واقعی است که تاخیر در این فریضه ندارند.

این مقام مسوول در ارتش ایران اضافه کرد: نماز اول وقت و به جماعت و همراه با نافله و ذکر در برنامه زندگی مومنان و عاشقان حضرت مهدی وجود دارد.

وی با اشاره به مقید بودن به دین گفت: اجرای دستورات دینی و دوری از حرام از ویژگی های مومنان بوده که همین موضوع رضایت حضرت ولیعصر را به همراه خواهد داشت.

حجت الاسلام علیزاده ارتباطات معنوی را راهی برای برون رفت از مشکلات بیان کرد و اذعان داشت: همین دوری از معنویت بر افزایش مشکلات کشور افزوده و نگرانی های اجتماعی را افزایش داده است.

کد خبر 1774494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha