ثبت‌نام بیش از ۳۰ هزار اصفهانی برای پیاده‌روی اربعین

مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان گفت: بیش از ۳۰ هزار نفر از این استان برای پیاده روی اربعین امسال ثبت نام کردند که این آمار به حدود ۴۰۰ هزار نفر خواهد رسید.

حجت الاسلام «حسین اژدری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان به وضعیت ثبت نام در سامانه سماح برای پیاده روی اربعین اشاره کرد و اظهارداشت: تاکنون بیش از ۳۰ هزار نفر از استان اصفهان برای این مراسم معنوی ثبت نام کرده اند و فرآیند نام نویسی همچنان ادامه دارد.

مدیرکل حج و زیارت اصفهان با بیان اینکه سال گذشته بیش از ۳۰۰ هزار نفر از این استان ثبت نام و عازم شدند، افزود: پیش بینی می شود این آمار امسال به حدود ۴۰۰ هزار نفر برسد.

وی ادامه داد: ثبت نام در این سامانه ضروری بوده و منجر به ارائه خدمات نیز خواهد شد و افراد از تسهیلات بانکی و ارزی نیز بهره مند خواهند شد.

حجت الاسلام اژدری یادآورشد: خدمات بیمه ای و حمایتی نیز برای ثبت نام کنندگان پیش بینی شده که با پرداخت هزینه، برای آنان نوع درخواست اعمال می شود.

وی با اشاره به اینکه تمهیدات لازم نیز بر اساس ستاد اربعین برای زائران پیش بینی شده، خاطرنشان کرد: ناوگان حمل و نقل جاده ای و هوایی برای رفت وآمد زائران مورد پیش بینی قرار گرفته و از ظرفیت دستگاه های خدمات رسان و شرکت ها نیز استفاده می شود.

مدیرکل حج و زیارت اصفهان با بیان اینکه برپایی موکب های خدمات رسانی و حضور تیم های امدادی نیز مورد توجه است، گفت: این مراسم بزرگ شیعی با گستردگی کامل و مشارکت مردمی انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: تجارب سال های گذشته این مراسم نیز مورد بهره برداری قرار گرفته تا خطاها کاهش و کیفیت کار رشد پیدا کند.

کد خبر 1774531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha