نمایش قصه «خلقت تا ظهور» در کهگیلویه و بویراحمد

جانشین فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نمایش سیر تحولات تاریخی صدر اسلام تاکنون و همچنین وقایع انقلاب اسلامی تا ظهور حضرت مهدی (عج) به نمایش درمیآید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سردار «مصطفی مثنوی» در نشست دبیران کمیته‌های کنگره ملی سرداران و شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: مردم این استان در عرصه‌های مهم و مختلف انقلاب اسلامی و همچنین دوران دفاع مقدس صحنه‌های زیبایی خلق کردند که در قالب نمایشگاه، به نمایش در می‌آید.

جانشین فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست که با محوریت برپایی نمایشگاه دفاع مقدس و رزمایش «فصل شیدایی» برگزار شد، گفت: با توجه به برگزاری دومین کنگره ملی سرداران و شهدای استان، نمایشگاه فاخر دفاع مقدس و همچنین «فصل شیدایی» برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در قالب نمایشگاه غرفه‌های متعددی پیش بینی شده که نقش آفرینی‌های نسل جوان در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی و همچنین خدمات رسانی سپاه و بسیج به قشرهای مختلف مردم نیز به تصویر کشیده خواهد شد.

سردار مثنوی نمایش سیر تحولات تاریخی صدر اسلام تاکنون و همچنین وقایع انقلاب اسلامی تا ظهور حضرت مهدی (عج) را از دیگر بخش‌های این نمایشگاه دانست و افزود: برپایی نمایشگاه کتاب و محصولات دفاع مقدس، قرآن و محصولات قرآنی نیز از دیگر بخش‌های پیش بینی شده در این نمایشگاه‌ها است.

جانشین فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه رزمایش فصل شیدایی از ۱۲ لغایت ۲۶ مرداد ماه برگزار می‌شود، گفت: نمایشگاه نیز از ۱۸ مرداد برپا تا ۲۰ شهریور ماه به کار خود ادامه می‌دهد.

کد خبر 1774554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha