بهسازی و شاداب سازی ۳۰ مدرسه آران و بیدگل با اجرای طرح شهید عجمیان

فرمانده بسیج دانش آموزی شهرستان آران و بیدگل از بهسازی و شاداب سازی ۳۰ مدرسه با اجرای طرح شهید عجمیان در این شهرستان خبر داد.

سرگرد پاسدار حسین حسن زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: بیش از ۳۰ مدرسه در مناطق کم برخوردار شهرستان آران و بیدگل در قالب طرح شهید عجمیان تعمیر، بهسازی و شاداب سازی می شود.

فرمانده بسیج دانش آموزی شهرستان آران و بیدگل افزود: افزون بر ۲۰۰ دانش آموز بسیجی شهرستان آران و بیدگل در اجرای این طرح مشارکت دارند.

حسن زاده ادامه داد: طرح شهید عجمیان در راستای بهسازی و شاداب سازی مدارس مناطق کم برخوردار از دو سال گذشته راه اندازی شده و حالا الگویی موفق از مشارکت مردم در بهسازی مدارس کشور به شمار می رود.

فرمانده بسیج دانش آموزی شهرستان آران و بیدگل ادامه داد: همچنین یک گروه ۴۰ نفره از دانش آموزان بسیجی و جهادی شهرستان آران و بیدگل در مردادماه جهت مرمت و بازسازی مدارس شهر سی سخت استان کهگیلویه و بویراحمد اعزام خواهند شد

حسن زاده افزود: سال گذشته هم دانش آموزان بسیجی و جهادی این شهرستان به شهرستان خوی استان آذربایجان غربی اعزام شدند.

روح الله عجمیان بسیجی شهیدی بود که آبان ماه سال ۱۴۰۱ در درگیری با اغتشاشگران و آشوبگران در کرج با ضربات متعدد چاقو و سنگ و لگد به شهادت رسید. این شهید والامقام خود یکی از فعالان حوزه اقدامات جهادی بود و با فعالیت در گروه‌های مردمی نقش فعالی در کمک به مناطق کم‌برخوردار داشت.

بهسازی و شاداب سازی ۳۰ مدرسه آران و بیدگل با اجرای طرح شهید عجمیان

کد خبر 1774589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha