مسابقه داستان‌نویسی (ویژه طلاب) برگزار می‌شود

انتشارات حوزه علمیه مروی، مسابقه داستان‌نویسی (ویژه طلاب) را برگزار می‌کند؛ لذا علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در موضوعات اعلام شده به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

به گزارش خبرنگار گروه دین و اندیشه خبرگزاری شبستان: انتشارات حوزه علمیه مروی اقدام به برگزاری مسابقه داستان‌نویسی (ویژه طلاب) در قالب موضوعات مختلف از جمله زندگی معصومین و اصحاب؛ داستان‌های قرآنی؛ آموزش احکام و عقاید؛ سبک زندگی اسلامی کرده است.

بر پایه این گزارش: داستان‌های ارسالی باید در دو حوزه کودک و نوجوان و حداکثر تا پنج‌هزار کلمه باشد؛ همچنین داستان نباید در جای دیگری چاپ شده باشد و هر فرد می‌تواند با سه اثر در این دوره شرکت کند.
جوایز این دوره به نفر اول شامل اعطای ۸ میلیون تومان به همراه لوح تقدیر؛ نفر دوم اعطای ۵ میلیون تومان به همراه لوح تقدیر؛ نفر سوم اعطای ۳ میلیون تومان به همراه لوح تقدیر خواهد بود؛ ضمن اینکه جایزه بخش ویژه شامل چاپ آثار نفرات برگیده اول تا سوم توسط انتشارات حوزه علمیه مروی و شرکت رایگان در کارگاه داستان‌نویسی برای نفرات سوم تا دهم است.

این گزارش می‌افزاید: متقاضیان می‌توانند اثر خود را در قالب word  حداکثر تا ۳۱ شهریور ماه در پایگاه اینترنتی انتشارات حوزه علمیه مروی به نشانی www.marvipub.ir  بارگذاری کنند.

گفتنی است: علاقه‌مندان برای ارتباط با دبیرخانه جشنواره می توانند با شماره ۰۹۱۹۶۷۷۷۲۸۰ تماس بگیرند و یا با پست الکترونیک به نشانی Howzehmarvi۱۴۰۲@gmail.com  در ارتباط باشند.

مسابقه داستان‌نویسی (ویژه طلاب) برگزار می‌شود

کد خبر 1774626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha