گذری بر زندگی و مبارزات «شهید سیدرضا کامیاب» در «روزی که پروانه شدیم»

برنامه «روزی که پروانه شدیم» رادیو ایران همزمان با سالروز شهادت «سیدرضا کامیاب» مروری بر زندگی این شهید بزرگوار دارد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان،برنامه «روزی که پروانه شدیم» روایت مظلومان و شهیدانی است که آماج جنایات کور منافقین قرار گرفتند. این برنامه دوشنبه ۸ مرداد، شهادت «سیدرضا کامیاب» را روایت می کند.

«سیما پاتیمار»، تهیه کننده  رادیویی درباره برنامه «روزی که پروانه شدیم»   گفت: حجت‌الاسلام «سیدرضا کامیاب» ۸ مرداد ۱۳۶۰ شمسی، توسط گروهک تروریستی فرقان در مشهد مورد اصابت گلوله قرار گرفت و در بیمارستانی که امروز به نام آن شهید بزرگوار نامگذاری شده است، به شهادت رسید.

این تهیه کننده رادیویی بیان کرد: «کامیاب» از ۱۳ سالگی در حوزه علمیه گناباد و سپس مشهد مشغول به تحصیل شد و بعد از سال‌ها در کنار تحصیل در حوزه علمیه، مبارزات خود را علیه طاغوت و شاهنشاه آغاز کرد و پس از پیروزی انقلاب از یاران صمیمی رهبری و جزو عناصر فعال حزب جمهوری اسلامی بود و در انتخابات میان دوره‌ای سال۱۳۶۰ شرکت کرد و با رای قاطع مردم مشهد به نمایندگی مجلس شورای اسلامی برگزیده شد.

علاقه مندان می توانند برای شنیدن فعالیت های بیشتر و زندگی «شهید سیدرضا کامیاب» برنامه «روزی که پروانه شدیم» را  ۸ مرداد، ساعت ۱۴:۵۰ به تهیه کنندگی سیما پاتیمار گوش کنند.
کد خبر 1774698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha