شور عاشقی؛ منتظر حمایت

مسئول اکران مردمی جشنواره عمار گفت: فیلم شور عاشقی به عنوان تنها فیلم محرمی حال حاضر سینما، آماده اکران سیار و اکران مردمی در مساجد و مراکز فرهنگی است.

محمدصادق صابری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد اظهار کرد:  چرخه اکران مردمی عمار در جهت حمایت از آثار ارزشی سینما و با توجه به اهمیت تولید این چنین آثاری، خدمتی را فراهم کرده که همه مجموعه‌های فرهنگی بتوانند همزمان با اکران سینمایی، آثار را در خود محل مجموعه ها و مراکزی چون مساجد به صورت سیار اکران کنند.

وی افزود: فیلمی که الان در چرخه اکران داریم "شور عاشقی" به عنوان تنها فیلم محرمی حال حاضر سینماست که در مورد زنی به نام سلما است که متوجه می‌شود همسرش عبدالرحمن، به دلیل علاقه به او، امام را در روز عاشورا تنها گذاشته است.

وی ادامه داد: هنگامی که حضرت زینب(س) و کاروان اسرای کربلا را از کوفه به شام می‌برند، سلما متوجه می‌شود شمر با ارسال سربازانش به شهرهای پیش رو، مردم را فریب می‌دهد تا با ورود کاروان اسرا جشن بگیرند. او تصمیم می‌گیرد خودش را زودتر به شهرها برساند تا نگذارد به کاروان اهل بیت توهین شود. در این هنگام عبدالرحمن که طاقت دوری همسرش را ندارد خودش را به سلما می‌رساند و با همراهی او، در مسیر تبیین حقیقت عاشورا، عذر تقصیر خدمت امامش می آورد و در نبردی با شمر ملعون، به امام شهیدش می‌پیوندد.

مسئول اکران مردمی جشنواره عمار با بیان اینکه شور عاشقی فیلمی به کارگردانی و نویسندگی داریوش یاری و محصول سال ۱۴۰۲ است تصریح کرد: با توجه به اینکه متاسفانه هنوز صدای این اثر حتی به گوش جامعه مذهبی هم نرسیده است از رسانه‌ها تقاضا داریم با اطلاع رسانی و نشر این فیلم مارا در این امر کمک کنند و برای عزیزانی که می توانند در این زمینه موثر باشند ارسال کنند.

وی یادآور شد: برای ثبت‌نام اکران مردمی فیلم سینمایی شور عاشقی مساجد، کانون‌های فرهنگی و تشکل‌ها می‌توانند یا با شماره ۰۹۳۵۳۵۵۸۹۷۲ تماس و یا از طریق سایت اکران مردمی اقدام کنند. 

 پایان پیام/

کد خبر 1774735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha