اختصاص ۴ میلیارد تومان برای مجتمع آبرسانی حسین آباد نهبندان

مرادی با اشاره به اینکه از اعتبارات امسال یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان از طرف نماینده مردم نهبندان برای مجتمع آبرسانی حسین آباد اختصاص یافته است، گفت: از اعتبارات فرمانداری نیز چهار میلیارد تومان برای حل مشکل آب منطقه اختصاص یافته است. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، مهدی مرادی شامگاه (۸ مرداد) در جمع مردم روستای خوانشرف اظهار کرد: خوانشرف دارای مردمانی با فرهنک و با بینش سیاسی است و بزرگترین کتابخانه روستایی کشور در این روستا است.

مرادی با بیان اینکه مردم این روستا در بحث آب با مشکل مواجه هستند، افزود: در سال ۱۴۰۳ اعتبارات آبرسانی را ۱۵ درصد افزایش داده ایم که در استان بی نظیر است. 

فرماندار نهبندان با اشاره به اینکه از اعتبارات امسال یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان از طرف نماینده مردم نهبندان برای مجتمع آبرسانی حسین آباد اختصاص یافته است، گفت: از اعتبارات فرمانداری نیز چهار میلیارد تومان برای حل مشکل آب منطقه اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه سرریز جمعیت نهبندان در روستای خوانشرف ساکن هستند، اضافه کرد: این روستا شرایط ارتقاء را دارد لذا زیرساخت های آن باید فراهم شد. 

مرادی از تزریق ۱۷ لیتر آب بر ثانیه از نهبندان به خوانشرف خبر داد و گفت: هدر رفت آب در خوانشرف بالا استو باید در مصرف آب جلوگیری کرد.

وی ادامه داد: یک تانکر آبرسانی از محل دیون به خوانشرف اختصاص یافته است. 

وی با اشاره به درخواست مردم برای آسفالت جاده حسین آباد، افزود: دو سه ماه آینده مشکلات جاده های شهرستان رفع خواهد شد، جاده میغان، سید مراد، مسجد امام خمینی(ره)، تگ سهلو از جمله جاده هایی است که در دست اجرا برای آسفالت است، بعد از اتمام این موقعیت ها، جاده حسین آباد آسفالت می شود. 

فرماندار نهبندان با بیان اینکه  خوانشرف می تواند روستای هدف گردشگری تعریف شود، خاطرنشان کرد: مردم روستای خوانشرف ولایی هستند و یکی از منظم ترین عزاداری ها در این روستا برگزار می شود.

کد خبر 1774781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha