دیدارهای امروز رئیس مجلس با مهمانان خارجی

رئیس مجلس با رئیس جمهور تاجیکستان و نخست وزیر و رئیس مجلس سنای قرقیزستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان، درحالی که تا برگزاری مراسم تحلیف زمان زیادی باقی نمانده است، مسعود پزشکیان رئیس جمهور و محمدباقر قالیباف رئیس مجلس دیدارهایی با مهمانان خارجی و مقاماتی که برای شرکت در مراسم تحلیف به ایران سفر کرده اند، دیروز و امروز دیدارهایی داشتند که گزارش این دیدارها رسانه ای شد.

امروز نیز رئیس مجلس پذیرای تعدادی از مقامات کشورهای خارجی بود.

دیدار رئیس جمهور تاجیکستان با قالیباف

دیدارهای امروز رئیس مجلس با مهمانان خارجی

 امامعلی رحمان رئیس جمهور تاجیکستان که امروز سه‌شنبه( ۹ مرداد) برای حضور در مراسم تحلیف دکتر مسعود پزشکیان رئیس جمهوری اسلامی ایران وارد تهران شده است، دقایقی قبل با محمدباقرقالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کرد.

دیدار معاون نخست وزیر قرقیزستان با قالیباف

دیدارهای امروز رئیس مجلس با مهمانان خارجی

باکیت توروبایف معاون نخست وزیر قرقیزستان که امروز سه‌شنبه( ۹ مرداد) برای حضور در مراسم تحلیف دکتر مسعود پزشکیان رئیس جمهوری اسلامی ایران وارد تهران شده است، دقایقی قبل با محمدباقرقالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کرد.

رئیس مجلس سنای قزاقستان با قالیباف دیدار کرد

دیدارهای امروز رئیس مجلس با مهمانان خارجی

مولن آشیمبایف رئیس مجلس سنای قزاقستان که امروز سه‌شنبه( ۹ مرداد) برای حضور در مراسم تحلیف مسعود پزشکیان، رئیس جمهوری اسلامی ایران وارد تهران شده است، دقایقی قبل در راس هیاتی وارد بهارستان شد و با محمدباقرقالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کرد.

یادآور می شود، مراسم تحلیف دکتر مسعود پزشکیان نهمین رئیس جمهور اسلامی ایران، از ساعت ۱۶ امروز با حضور مقامات کشوری و لشکری، مقامات و هیات‌های ۸۰ کشور جهان در صحن علنی مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

کد خبر 1774825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha