رقابت ۴۰۶ حافظ قرآن استان فارس در آزمون اعطای مدرک تخصصی

حجت الاسلام قانع گفت: آزمون مرحله دوم طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در استان فارس با رقابت ۴۰۶ حافظ قرآن در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس، حجت الاسلام حسن قانع با اشاره به آزمون مرحله دوم طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در استان فارس، گفت: این آزمون از یکشنبه ۳۱ تیر ماه شروع شده و تا چهارشنبه ۱۰ مرداد ادامه خواهد داشت.

وی بااشاره به اینکه امسال در فارس میزبان ۴۰۶ نفر حافظ برادر و خواهر در ۳ رشته ۱۰، ۲۰ و ۳۰ جزء قرآن کریم هستیم که در آزمون کتبی مرحله اول نمره حد نصاب کسب کرده اند، افزود: به منظور تکریم مقام خواهران حافظ قرآن کریم، امسال برای اولین مرتبه در استان آزمون مرحله دوم در برخی از شهرستان ویژه خواهران انجام گرفت به این صورت که به جای اینکه خواهران حافظ قرآن کریم به مرکز استان بیایند، ممتحنین مجاز آزمون به برخی شهرستان ها اعزام شدند.

حجت الاسلام قانع ادامه داد: این مدل اجرا فقط در استان های خراسان رضوی و اصفهان دارای سابقه بوده و فارس سومین استان کشور است که به این نحوه اجرا ورود کرده است.

وی بیان کرد: آزمون خواهران در شهرستان استهبان، فسا، جهرم و خفر همچنین آزمون های ۱۰ و ۲۰ خواهران حوزه شیراز و آزمون های برادران کل استان در هر ۳ رشته انجام شده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان فارس گفت: آزمون های حوزه های شهرستان های گراش و لامرد و نیز خواهران حفظ کل حوزه شیراز از دوشنبه ۸ مرداد شروع شده و تا چهارشنبه ۱۰ مرداد به پایان خواهند رسید.

وی بیان کرد: حفاظی که در این مرحله آزمون غائب بوده و یا نمره قبولی کسب نکرده باشند، می توانند آبان ماه در آزمون تجدیدی شرکت نمایند.

کد خبر 1774839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha