خدمت به مردم در قالب «طرح محله محوری مسجد بنیان»

محمودی با اشاره به اجرای عملیات فاز اول «طرح محله محوری مسجد بنیان»، گفت: این طرح گامی موثر در راستای خدمت به مردم است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، علیرضا محمودی، امروز سه شنبه (۹ مرداد) در سومین جلسه طرح «محله محوری مسجد بنیان» مجموعه مدیریت شهری، که با حضور جمعی از مسئولان و با هدف تبیین طرح مذکور، برگزار شد، گفت:   «طرح محله محوری مسجد بنیان»، یک فرصت برای خدمت به مردم به ویژه افرادی که در حاشیه شهر و نقاط کمتر برخوردار زندگی می کنند، است.

شهردار کلانشهر اراک با تاکید بر اینکه همدلی، همراهی و هم افزایی دستگاه ها، عامل مهم موفقیت این طرح است، افزود: امید است این همدلی را شاهد باشیم تا بتوانیم گام های اساسی در این راستا برداریم.

وی مدیریت شهری را متولی اصلی طرح محله محوری مسجد بنیان دانست و بیان کرد: همه دستگاه ها و نهادها، به ویژه دستگاه هایی که به واسطه قوانین و مقررات و وظایف و ماموریت های کاری، در محله های شهری حضور فعالی دارند باید در تحقق این طرح، مشارکت داشته و مدیریت شهری را یاری کنند.

این مقام مسئول اجرای صحیح این طرح را فرصت مناسبی برای خدمت به مردم دانست و اظهار داشت: طرح محله محوری مسجد بنیان، زمینه وفاق، همدلی و اتحاد بین دستگاه ها و نهادهای دولتی و شهری را در مسیر خدمت رسانی افزایش می دهد.

شهردار اراک اضافه کرد: در این طرح نیازهای گوناگون مردم در مسائل اجتماعی، فرهنگی، بهداشتی، عمرانی و خدماتی شناسایی و با همدلی و همراهی دستگاه های متولی رفع می شود.

محمودی ارتقا هویت محله را از اهداف اجرای این طرح دانست و ادامه داد:، افزایش مشارکت شهروندان در رفع نیازها و مشکلاتشان، توزیع متناسب و عادلانه سرانه های خدماتی در سطح محله های شهری که توسعه شهری را به همراه دارد، از دیگر اهداف این طرح است.

وی اضافه کرد: در راستای اجرای این طرح پر خیر و برکت، مردم در محله های شهری و با محوریت مساجد به خوبی می توانند نیازهای خود را با حضور متولیان امر در محلات مختلف شهر برطرف کنند.

کد خبر 1774864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha