اهدای ۲۳ سری جهیزیه به نوعروسان بهشهری

افتتاحیه پروژه های تسهیلات اشتغال خانگی زنان سرپرست خانوار غیر تحت حمایت و اهدای ۲۳ سری جهیزیه به نوعروسان بهشهری با حضور مدیر کل امداد مازندران، فرماندار بهشهر و جمعی از مسوولان و نیکوکاران و مردم برگزار شد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از استان مازندران، محمدتقی جلالی_ مدیر کمیته امداد امام خمینی بهشهر، سه شنبه (۹مرداد) در آیین اهدای جهیزیه و اشتغالزایی خانگی بانوان در بهشهر اظهار کرد: پروژه های تسهیلات اشتغال خانگی زنان سرپرست خانوار غیر تحت حمایت و اهدای ۲۳ سری جهیزیه به نوعروسان  در شهرستان بهشهر در واقع گامی برای توانمندسازی این قشر است.
وی افزود: توانمندسازی افراد تحت پوشش امداد مهمترین هدف ماست و اعتقادداریم که آمار بالای مددجویان و خانوارهای زیرپوشش مطلوب نیست و باید در راستای توانمندسازی خانواده‌های تحت پوشش اقدام کرد.

اهدای ۲۳ سری جهیزیه به نوعروسان بهشهری
مدیر کمیته امداد امام خمینی بهشهر یادآور شد: اعتقاد داریم که بخشی از ماموریت های این نهاد حمایتی با همراهی مردم نوع دوست و خیرین محقق می شود.
جلالی گفت  امروز افتتاحیه پروژه های تسهیلات اشتغال خانگی زنان سرپرست خانوار غیر تحت حمایت و اهدای ۲۳ سری جهیزیه به نوعروسان بهشهری با حضور مدیر کل امداد مازندران، فرماندار بهشهر و جمعی از مسوولان و نیکوکاران و مردم برگزار شد تا در توانمندسازی بخشی از خانوارهای کمیته امداد تلاش شود.

اهدای ۲۳ سری جهیزیه به نوعروسان بهشهری
وی یادآور شد: هفت هزار و ۵۰۰ خانوار در این شهرستان بهشهر از خدمات کمیته امداد بهره مند هستند و  همه تلاش ما بر توانمندسازی افراد تحت پوشش است.

کد خبر 1774905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha