برپایی نمایشگاه پایگاه‌های «اسوه» بسیج شهرستان بهشهر با ۱۲ غرفه

جناسمی از برپایی نمایشگاه پایگاه‌های «اسوه» بسیج شهرستان بهشهر با ۱۲ غرفه خبر داد و گفت: این نمایشگاه با هدف نمایش توانمندی های بسیج برپا شد.

حسین‌جناسمی_ فرمانده سپاه ناحیه بهشهر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: نمایشگاه «اسوه» با نمایش بخشی از اقدامات و دستاوردهای پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان بهشهر اشتغال تا همگان با این دستاوردها آشنا شوند.

وی افزود: نمایشگاه دستاوردهای پایگاه‌های اسوه بهشهر باهدف انتقال تجربه بین رده‌های بسیج در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، تعلیم و تربیت، اقتصاد مقاومتی، فضای مجازی، تولید دانش‌بنیان، خدمات‌رسانی در طی یک سال گذشته برپاشده.

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر یادآور شد: در این نمایشگاه دستاوردهای فناورانه، کارآفرینی و اشتغال‌زایی، اختراعات و ابتکارات بسیجیان این شهرستان به نمایش درآمد.

جناسمی گفت: این‌نمایشگاه از ساعت ۸ صبح تا ۲۰ شب برای بازدید عموم دایر شده است.  

وی افزود: نیروی مقاومت بسیج در راستای تحقق سند اعتلای بسیج و با هدف استحکام بخشی درونی برای نقش آفرینی و اثربخش در راستای تحقق دولت اسلامی، جهاد تبیین و گام دوم انقلاب اسلامی گام‌های مؤثری را برداشته است.

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر یادآور شد: هدف از برگزاری این جشنواره و نمایشگاه، ایجاد تقویت روحیه، شور و نشاط در بین بسیجیان و پایگاه‌های مقاومت است.

کد خبر 1774912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha