مربیان جوان سرمایه‌های ارزشمند برای اعتلای اندیشه های دینی هستند

انقانی گفت: مربیان و اساتید جوان کانون های مساجد، استعدادها و سرمایه‌های بسیار ارزشمند برای اعتلای فرهنگ و مبانی اندیشه دینی هستند.

مرتضی انقانی، با اشاره به اجرای طرح «عصر جدید مسجد» به همت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: طرح «عصر جدید مسجد» از طرح های قرارگاه شهید آوینی است که بحمدالله با جدیت از سوی همگان در حال برگزاری است.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با اشاره به بازدید از کلاس‌های طرح اوقات فراغت مسجد صاحب الزمان (عج) کانون فرهنگی هنری حضرت علی اصغر (ع) اراک، افزود: کلاس های فرهنگی و آموزشی کانون های مساجد با حضور استاتید جوان و خوش فکر برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این مربیان و اساتید جوان استعدادها و سرمایه‌های بسیار ارزشمند برای اعتلای فرهنگ و مبانی اندیشه دینی هستند، افزود: باید قدر این سرمایه های فرهنگی را دانست و برنامه ریزی هایی برای حمایت همه جانبه از این مربیان و متربیان داشته باشیم.

وی به همدلی و همکاری دستگاه‌ها و نهادهای نظام انقلاب اسلامی با مربیان فرهنگی تاکید کرد و ادامه داد: این مسئولان فرهنگی بدون چشمداشت و با دل و جان در کلاس‌های مسجد در قالب طرح (عصر جدید مسجد) فعالیت می‌کنند و باید مورد حمایت همگان قرار گیرند.


این مقام مسئول با اشاره به کیفیت بالای کلاس های فرهنگی و آموزشی کانون های مساجد، بیان کرد: بحمدالله کلاس های کانون های مساجد با حضور گسترده جوانان و نوجوانان برگزار می شود و مورد اقبال خانواده ها قرار گرفته است.

وی با اشاره به طرح عصر جدید مسجد اظهار داشت: دانش آموزان و مردم با حضور خود در  کلاس های فرهنگی، آموزشی و تفریحی کانون های مساجد نشان دادند چنانچه کلاس‌ها کیفیت داشته باشد از این کلاس ها استقبال می کنند.


این مسئول فرهنگی، اظهار داشت: بحمدالله با تمام هجمه‌هایی که دشمن در فضای مجازی برای نوجوانان و کودکان ایران اسلامی برنامه ریزی کرده است کیفیت بالای کلاس‌ها و محتوای مورد نیاز و جذاب برای این جامعه هدف مورد پذیرش و استقبال است.


مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی اظهار داشت: فرزندان ایرام اسلامی در سراسر کشور می‌توانند از فضاهای آرامش بخش مساجد برای گذراندن اوقات فراغت برخوردار شوند.


انقانی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد را به عنوان مکان‌هایی با فضاهای آرام و آموزشی، دانست و اظهار داشت: این مکان های فرهنگی می‌توانند به غنی سازی اوقات فراغت فرزندان این مرز و بوم کمک کند.


وی تاکید کرد: این مکان‌ها محیطی ایده‌آل برای آموختن معارف دینی، توسعه مهارت‌های هنری، ارتباط با جامعه و تقویت ارتباط با خداوند هستند.

کد خبر 1775050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha