لزوم هم افزایی دستگاه ها با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

آیت الله محمدی لائینی با اشاره به نقش اثربخش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مازندران در برپایی مناسبت‌های مختلف، خواستار هم افزایی دستگاه ها با این شورا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی-نماینده ولی فقیه درمازندران در دیدار با حجت‌الاسلام علی اصغر اصغری ولوجایی- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران به مناسبت سالروز تاسیس این شورا با محکومیت ترور رذیلانه و جنایتکارانه و تسلیت و تبریک شهادت اسماعیل هنیه سردار عالی‌قدر حماس و مقاومت اسلامی فلسطین و محافظ دلاور وی، اظهار کرد: ایجاد نهادی انقلابی و ولایی با عنوان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ۱۲ مرداد ۱۳۵۹نشان از اهمیت بزرگداشت و تعظیم ایام الله  در جمهوری اسلامی دارد.

لزوم هم افزایی دستگاه ها با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

وی با بیان اینکه نقاط قوت و ضعف این شوراباید در قالب سند تحول تدوین و عملیاتی شود، افزود: بسیج تمامی دستگاه ها برای تعظیم شعائر دینی و انقلابی یکی از ماموریت های این شوراست.

آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان تریبون محکم، استوار و مستمر برای بیان مواضع رسمی ملت در صحنه‌های بزرگ و مهم بشمار می رود و علاوه بر برگزاری با شکوه مراسم و مناسبت‌های ملی همچون یوم الله ۲۲ بهمن، روز قدس و ... حماسه های ماندگاری نظیر ۹دی را خلق می کند، گفت: مردمی کردن بزرگداشت غدیر نیز یکی از اقدامات شایسته این شورا در سال های اخیر است.

وی برلزوم هم افزایی بین دستگاه های فرهنگی و اجرایی استان با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تاکید کرد و افزود: اعضای این شورا در عملیاتی شدن ماموریت های محوله در مناسبت ها، میدانی و جهادی ورود کنند.

آیت الله محمدی لائینی با تاکید براینکه اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باید وظیفه شناس و عملگرا باشند، خاطرنشان شد: همگان برای تقویت این شورا در دیارعلویان تلاش کنند.

به دنبال مردمی سازی برنامه های مناسبتی هستیم

حجت‌الاسلام علی اصغر اصغری ولوجایی- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران نیز  در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و نام شهید اسماعیل هنیه و اعلام انزجار از ترور رذیلانه رئیس دفتر سیاسی حماس به سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ۱۲مردا دسال ۵۹به فرمان و تدبیر معمارکبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) اشاره و اظهار کرد: این شورا به عنوان یکی از نهادهای انقلابی کشور مسئول و متولی برگزاری مراسم و مناسبتهای ملی، مذهبی، سیاسی و انقلابی است که به امر خطیر سیاست گذاری، برنامه ریزی، سازماندهی، نظارت، راهبری و همکاری در برگزاری مراسم و مناسبت ها نظیر راهپیمایی ۲۲بهمن، ۱۳آبان، روز قدس و ... می پردازد.
وی با اشاره به برخی اقدامات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در سال گذشته، افزود: سال گذشته بیش از ۴۳ جلسه استانی و ۵۷ جلسه شهرستانی و نشست با کارگروههای مختلف در زمینه ایجاد هماهنگی و جلب مشارکت نهادها و دستگاههای مؤثر فرهنگی و تبلیغی و مخصوصاً تشکلهای مردمی برای برگزاری هرچه بهتر مراسم و مناسبت ها صورت گرفت.
حجت الاسلام اصغری همچنین در ادامه سخنانش به نقش اثرگذار این شورا در برپایی اجتماع و راهپیمایی حمایت از عملیات طوفان الاقصی اشاره کرد و گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با هدف اعلام انزجار از نسل کشی در غزه و فلسطین نیز جمعه های خشم را در هفته های متمادی بعد از اقامه نمازعبادی سیاسی جمعه برگزار کرده است.

وی به برنامه ریزی برای برگزاری راهپیمایی نمازگزاران جمعه در حمایت از عملیات وعده صادق نیز اشاره کرد و یادآورشد: هماهنگی و برنامه ریزی جها برگزاری باشکوه جشن های خیابانی دهه امامت و ولایت و عید غدیر به همراه برپایی مواکب نیز مورد توجه این شورا در استان بوده است.

حجت الاسلام اصغری با اشاره به اهمیت مردمی سازی بزرگداشت مناسبت های ملی و مذهبی، گفت: هر چه برنامه‌ها مردمی تر شود، زیبایی و اثرگذاری بهتری خواهد داشت.

کد خبر 1775067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha