شهادت برازنده تو بود

عبد السلام، پسر هنیه و سجی وسام، نوه وی درباره شهادتش گفتند که شهادت برازنده تو بود

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از عربی ۲۱، عبدالسلام هنیه، فرزند شهید اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس، گفت: خانواده وی از مدت‌ها قبل خود را برای خبر شهادت وی آماده کرده بودند.

وی در گفت و گو با شبکه الجزیره افزود: مسیر رهبران یا پیروزی است یا شهادت و ما همچون مردم خود هستیم که خبر شهادت بستگان خود را دریافت می کنیم.

عبدالسلام هنیه گفت: همانطور که شهید هنیه در هنگام دریافت خبر شهادت فرزندانش فرمودند: «خداوند بر شما آسان کند»، ما هم تکرار می کنیم و می گوییم «خدا بر شما آسان کند حاجی» امیدواریم خداوند از تو راضی باشد، پس از خدا می خواهیم که شهادتت را بپذیرد.

وی در ادامه گفت: پدرم به خواسته‌اش رسید و ما در یک انقلاب و مبارزه مداوم علیه رژیم اشغالگر هستیم.

سجی وسام هنیه، نوه اسماعیل هنیه  پس از شنیدن خبر شهادت وی در حمله اسرائیل به محل اقامت وی در تهران را تسلیت گفت و تاکید کرد: رهبر برجسته فلسطین «تنها شایسته شهادت بود و تنها شهید بودن شایسته او بود.

سجی وسام روز چهارشنبه در شبکه ایکس، نوشت: سیدو عزیزم شهید است من تصور نمی کردم یا جرأت نمی کردم این حرف ها را بنویسم، اما باید تسلیم تقدیر الهی بود. پدربزرگ عزیزم، الگوی من، رهبر استثنایی است که به جوار پروردگارش پیوست.

وی افزود: می‌دانم و تو می‌دانی که این پایان قلب های ما را به درد آورد و خواب ر ا از چشمان ما ربود و عشق از چشم‌هایمان رفت.

نوه اسماعیل هنیه خطاب به پدربزرگ شهیدش گفت: عجیب است که این دوران ای سید قلبم. جای این دلاوری، انتقام طولانی و بازگشت به وطن است.

وی تاکید کرد: ما تو را می شناسیم، زمین تو را می شناسد، حقیقت تو را می شناسد و تاریخ تو را می شناسد.

وی در پایان سخنان خود گفت: ما راضی به رضای پرورگاریم ای رهبر وطن.

جنبش مقاومت اسلامی حماس بامداد امروز(چهارشنبه دهم مرداد ۱۴۰۳) اعلام کرد: اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس امروز در در نتیجه اصابت موشک به بدنش در محل اقامت خود در تهران به شهادت رسید.

کد خبر 1775081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha