حمایت بچه‌های مسجد از هر پاسخ جبهه مقاومت به ترور اسماعیل هنیه

ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد به نمایندگی از فعالان مسجدی سراسر کشور ضمن محکومیت این اقدام اعلام کرد: خونخواه این مهمان عزیز و حامی هرگونه پاسخ جبهه مقاومت خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از ستاد ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، در پی ترور و شهادت شهید اسماعیل هنیه ، بیانیه ای از طرف ستاد کانون های مساجد صادر شد.

متن این بیانیه به شرح زیر می باشد.

بسم الله الرحمن الرحیم

ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله أمواتاً بل أحیاءٌ عند ربهم یرزقون

شهادت مبارز خستگی‌ناپذیر و شخصیت برجسته جبهه مقاومت اسلامی، دکتر اسماعیل هنیه، به دست سفاک‌ترین قاتلان تاریخ را به محضر امام عصر (عج)، ولی‌امر مسلمین جهان،ملت غیور فلسطین، جبهه مقاومت، امت اسلامی و همه آزادگان جهان تسلیت عرض می نمائیم.

شهید اسماعیل هنیه با تلاش‌های خستگی‌ناپذیر و مجاهدت‌های مداوم در راه آزادی و عدالت، همواره الهام‌بخش بسیاری از آزادی‌خواهان جهان بود. آن شهید مجاهد که از جمله پرچمداران نهضت آزادی قدس شریف بود؛ نقش زیادی در مقاومت مردم فلسطین داشت و همه عمر و توان خود را برای دفاع از حقوق ملت مظلوم فلسطین و آزادی قدس گذاشت و بارها در معرض شهادت قرار گرفت که سرانجام عوامل رژیم صهیونیستی وی را در تهران به شهادت رساندند.

بی‌شک، با شهادت وی راه مقاومت استوارتر و پرصلابت‌تر از گذشته ادامه خواهد یافت و خون پاک این شهید جبهه مقاومت، عزم و اراده‌ مردمان آزاداندیش در سراسر جهان را بیش از پیش تقویت خواهد کرد.

ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد به نمایندگی از فعالان مسجدی سراسر کشور ضمن محکومیت این اقدام، در راستای لبیک به فرمان رهبری معظم انقلاب، خونخواه این مهمان عزیز و حامی هرگونه پاسخ جبهه مقاومت خواهد بود.ان شاءالله

کد خبر 1775117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha