خروش مردم بیرجند در پی ترور اسماعیل هنیه

مردم بیرجند شامگاه چهارشنبه(۱۰ مرداد) با برگزاری تجمع خودجوش اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در خراسان جنوبی، مردم بیرجند در محکومیت جنایت رژیم نامشروع و غاصب صهیونیستی در ترور و به شهادت رساندن دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین شامگاه چهارشنبه (۱۰ مرداد) در میدان ابوذر این شهر اجتماع کردند و با سر دادن شعارهایی خشم خود را از این اقدام وحشیانه ابراز داشتند.

مردم بیرجند با سردادن شعارهایی از جمله مرگ بر اسراییل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس حمایت خود از مردم مظلوم جبهه مقاومت را فریاد زدند.

حجت الاسلام مهدی رحیم‌آبادی- امام جمعه موقت بیرجند در این اجتماع مردمی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان جبهه مقاومت و شهید اسماعیل هنیه گفت: راه شهدای حق و حقیقت تا آخر و تا شکست کامل جبهه استکبار ادامه دارد.

وی با بیان اینکه به راستی این کودک‌کشی‌ها، ظلم‌ها، ستم‌ها و مظلومیت‌ها پایانی ندارد، افزود: تمام‌ مصیبت‌ها و گره‌های کور بشر نتیجه کوری خود بشر و به دلیل سستی، غفلت و ضعف در بصیرت است.

حجت الاسلام رحیم‌آبادی با اشاره به اینکه باید مردم حضور جامع و کامل در تمام صحنه‌ها داشته باشند، بیان کرد: جهاد تبیین بایستی بیش از گذشته در مورد اهداف و برنامه الهی و اقدامات دشمنان در جامعه ترویج شود.

امام جمعه موقت بیرجند ادامه داد: این حرکت‌های مذبوحانه که لاله‌های اینچنین را پرپر می‌کند، نشاط و حرارت به ما می‌دهد و چون شعبه‌ای از شعاع عاشوراست، اما ادامه حرکت عاشورا در گرو شناخت امام معصوم(ع) و نایب آن در هر زمانی است.

وی با تأکید بر اینکه این اجتماعات نورانی پیوند امت با یکدیگر و در راس با ولی امر مسلمین است، گفت: جمهوری اسلامی ایران در دفاع از مظلومین صادقانه ایستاده است و خواهد ایستاد و به فرموده رهبر معظم انقلاب این جلوه‌های کودک‌کش نشان‌دهنده ثانیه‌ها و روزهای آخر این رژیم است که به هر اقدام خبیثی دست می‌زند.

حجت الاسلام رحیم‌آبادی عنوان کرد: با حضور باشکوه در این اجتماع نورانی با قلبی آکنده از خشم مقدس قرآنی، علوی و انسانی ابزار انزجار خودمان را از این رژیم کودکش و تمام مستکبران عالم اعلام می‌کنیم.

وی افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب بزرگترین پرچم اسلام را امروز مظلومین غزه برافراشته‌اند که ریشه آن در جبهه مقاومتی است که امام و شهدای ما پایه‌گذاری کرده‌اند.

امام جمعه موقت بیرجند ابراز امیدواری کرد: با این خشم مقدس، به همراه بصیرت، تیزبینی، امانتداری و حفظ اتحاد ملی و جبهه مقاومت به زودی زود شاهد فروشی حقیقی رژیم غاصب صهیونیستی و برپایی پرچم عدالت در سراسر عالم باشیم.

کد خبر 1775186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha