بهای خون شهید اسماعیل هنیه نباید با مصلحت اندیشی‌های کاذب از دست برود

شاهوارپور گفت: بهای خون شهید اسماعیل هنیه باید پایان حضور مقامات اسرائیل و توقف توافق آبراهام در خاورمیانه شود نباید این فرصت را با مصلحت اندیشی های کاذب از دست دهیم.

دکتر صادق شاهوارپور مسئول بسیج دانشجویی استان خوزستان در خصوص ترور شهید اسماعیل هنیه به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: غصه این جاست که اسماعیل هنیه در کنار جایگاه اثرگذارش در جبهه مقاومت، مهمان رسمی دولت جمهوری اسلامی ایران بود.

وی افزود: برای ملتی که شهره به مهمان نوازی است تعرض به مهمان غیرقابل جبران است.

شاهوارپور عنوان کرد: اهل کوفه نیستیم که مهمان دعوت کنیم و نظاره‌گر شهادتش باشیم لذا فارغ از محاسبات مصلحت اندیشانه پاسخ به این جنایت ضروری و اجتناب ناپذیر است، سطح پاسخ نیز باید آسیب واقعی و تاثیرگذار به منافع رژیم صهیونیستی را شامل شود.

وی این ترور را یک عملیات‌ ترکیبی نظامی_امنیتی_سیاسی و رسانه ای برشمرد و گفت: در کنار حذف فیزیکی رهبران مقاومت توان بازدارندگی ایران را تحت الشعاع قرار می دهد و با خدشه وارد کردن به احساس امنیت عمومی جامعه ایرانی، به دنبال ایجاد شکاف در جبهه مبارزه با اسرائیل در منطقه است.

مسئول بسیج دانشجویی خوزستان اذعان داشت: آمریکا نیز از ترور رئیس دفتر حماس بی نصیب نیست، وقتی امنیت اسماعیل هنیه در قطر با وجود پایگاه های نظامی بزرگ آمریکا و تردد سنگین عناصر موساد به این کشور را در کنار ترور او در ایران قرار می دهیم نقش آمریکا آشکارتر خواهد شد.

شاهوارپور تاکید کرد: ایالات متحده این پیام را به کشورهای منطقه منتقل می کند که برای تامین امنیت باید هزینه حضور آمریکا را پرداخت و منافع او را تامین کرد.

وی بیان کرد: حضور مقامات سیاسی، اقتصادی، نظامی صهیونیست‌ها در کشورهای منطقه می‌تواند هدف جدی ایران برای واکنش به این جسارت صهیونیست‌ها باشد، حتی اگر عمق سرزمین های اشغالی هدف قرار گیرد بازهم ایران باید این پیام را به کشورهای منطقه ارسال کند که در صورت حضور مقامات صهیونیست آن ها هدفی مشروع برای ایران خواهند بود.

شاهوارپور در پایان گفت: بهای خون شهید اسماعیل هنیه باید پایان حضور مقامات اسرائیل و توقف توافق آبراهام در خاورمیانه شود نباید این فرصت را با مصلحت اندیشی های کاذب از دست دهیم.

کد خبر 1775222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha