ترور شهید هنیه در ایران تعدی و ظلم است

امام جمعه شهرستان سلماس گفت: دشمنان قسم خورده در کشور ما و خاک ما آن مجاهد بزرگ حماس را ترور می‌کنند و این کار واقعا تعدی و ظلم است.

سید ابراهیم طباطبایی، امام جمعه شهرستان سلماس، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی ضمن تسلیت و محکوم کردن ترور سردار رشید اسلام «شهید اسماعیل هنیه»، شهادت این مجاهد بزرگ حماس گفت: همانگونه که از اول خلقت تا به امروز ظالمانی هستند و به مردم همواره ظلم می‌کنند.

وی افزود: همانگونه که نمرود به حضرت ابراهیم(ع)، فرعون به حضرت موسی(ع)، ابوسفیان به نبی مکرم اسلام، و یزیدیان به امام حسین(ع) ظلم می‌کردند و همیشه در مقابل حق ایستادگی کردند، امروزه اسرائیل در مقابل بشریت و مخصوصا اسلام و التخصیص در مقابل تشیع ایستاده و لذا می‌بینیم که امروزه در غزه بیش از ۴۰ هزار نفر بدون هیچ گونه گناهی توسط رژیم کودک کش به خاک و خون کشیده می‌شوند و حق مظلومان ضایع میشود.

امام جمعه سلماس گفت: در کشور ما که دیپلمات کشور خارجی فرمانده مجاهد اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس برای تحلیف رئیس جمهور تشریف آورده بودند، دشمنان قسم خورده در کشور ما و خاک ما آن مجاهد بزرگوار را ترور می‌کنند و این کار واقعا تعدی و ظلم است.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران این اقدام ظالمانه را به هیچ عنوان تحمل نخواهد کرد و در اولین فرصت به امید خدا جواب دندان شکنی را خواهد داد.

حجت الاسلام طباطبایی بیان کرد: کسانی که ادعای حقوق بشر را دارند باید این اقدام ظالمانه را محکوم کنند.

کد خبر 1775291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha