مردم چشم بینای خدمتگزاران خود در نیروهای انتظامی و امنیتی باشند

سردار عبدالعلی روان بخش با بیان اینکه مردم همواره در کنار نیروهای مسلح بوده و از جانشان هم دریغ نکردند، تصریح کرد: تهدیدات و تحرکات دشمنان با هوشیاری و گزارشات مردم خنثی می شود و مردم چشم بینای خدمتگزاران خود در نیروهای انتظامی و امنیتی باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، سردار عبدالعلی روان بخش در مراسم یکمین سالگرد شهادت میلاد آزاد داور، گفت: شهدا گرانبها ترین هستی خود یعنی جانشان را برای حفظ امنیت ما در طبق اخلاص گذاشتند.
 جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان افزود: حاج قاسم می گفت؛ شهدا رستگار شدند با مرگ با عزت رفتند و در جایگاه خوبی قرار گرفتند.
وی با بیان اینکه امنیت امروز کشور توسط دستگاه های مختلف تامین می شود، ابراز کرد: اگر امروز در داخل و خارج از مرزها در لبنان شهید می دهیم برای حفظ امنیت مردم است زیرا باید قدردان این مردم باشیم که همواره پای نظام مقدس جمهوری اسلامی و ارزش های آن ایستاده اند.
سردار روان بخش خاطرنشان کرد:  تکریم خانواده های معظم شهدا در واقع زنده نگه داشتن فرهنگ شهید و شهادت است و این جامعه بدون فداکاری شهدا هرگز رنگ آرامش را نمی دید.
جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان با بیان اینکه شهدا جانشان را گذاشتند تا ما آرامش داشته باشیم، اظهار کرد: سال گذشته در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان ۹ نفر از نیروهای امنیتی به شهادت رسیدند که از این تعداد پنج نفر از شهدای انتظامی بودند که برای برقراری نظم و امنیت در گلزار شهدا حضور داشتند.
وی ضمن محکوم کردن ترور هنیه رییس دفتر سیاسی حماس، عنوان کرد: دشمنان فکر کردند با حذف یکی از سرداران محور مقاومت می توانند به اهداف خود دست یابند اما کور خوانده اند و به زودی سیلی محکمی خواهند خورد.
سرداران روان بخش ابراز کرد: علی رغم تلاش دشمن برای ایجاد ناامنی اما در دهه محرم تمام دستگاه های امنیتی تلاش کردند و کوچکترین مشکل امنیتی برای مردم پیش نیامد.
جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان با اشاره به در پیش بودن سالروز ورود آزادگان به میهن، اظهار کرد: آزادگان هشت سال در سخت ترین شرایط در زندان های بعثی به سر بردند و ما بیش از ۳۰۰ هزار جانباز داریم که برای حفظ اسلام و ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی و امنیت مردم هزینه دادند.
وی با بیان اینکه مردم همواره در کنار نیروهای مسلح بوده و از جانشان هم دریغ نکردند، تصریح کرد: تهدیدات و تحرکات دشمنان با هوشیاری و گزارشات مردم خنثی می شود و مردم چشم بینای خدمتگزاران خود در نیروهای انتظامی و امنیتی باشند.
سردار روان بخش گفت: از مردم می خواهیم که همچنان به دستگاه های امنیتی در شناسایی مخلان نظم و امنیت کمک کنند تا ما در جهت حفظ و ارتقای امنیت موفق تر عمل کنیم.

کد خبر 1775321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha