شهادت هنیه وحدت میان ملت‌های مقاومت را برای نابودی صهیونیست‌ها مستحکم‌تر کرد

امام جمعه شهرستان نقده گفت: شهادت مرد جهاد و مقاومت  در داخل خاک ایران تعدی به حاکمیت ملی ایران است و قطعا بی پاسخ نخواهد ماند و وحدت و همدلی میان آن ها جهت نابودی سریع صهیونیست ها را مستحکم تر می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، حجت الاسلام حسین فصیح نیا، امام جمعه شهرستان نقده، امروز در خطبه های نماز جمعه نقده که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، با اشاره به ۱۷ مردادماه  سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار، اظهار کرد: حضور حضرت زینب کبری و امام زین العابدین(ع) در کربلا و تبیین مسائل عاشورا و تبیین حقائق باید الگوی خبرنگاران انقلابی امروز ما باشد و خبرنگاران ما از این دو حضرت الگو بگیرند.

وی با تاکید بر لزوم رعایت اخلاق در نشر اخبار در رسانه و فضای مجازی گفت:  خبرنگار باید انقلابی و سرباز اصلی جهاد تبیین باشد و به مسائل دینی توجه نماید و جای تشکر دارد که برخی کانالها به مسائل دینی و انقلابی اهمیت می دهند و در مسائل اصلی بی طرفی را رعایت می کنند  و  جای تاسف است که برخی کانالها با دامن زدن به اختلافات و با درج مطالب نادرست با آبروی افراد بازی می کنند.

امام جمعه نقده با اشاره به روز شهدای مدافع حرم ادامه داد: به فرموده مقام معظم رهبری ، شهدای مدافع حرم دارای بصیرت بودند که برای دفاع از حرم اهل بیت و نظام اسلامی به سوی شهادت شتافتند .

وی در بخش دیگری از خطبه دوم به سخنان رهبری در مراسم تنفیذ ریاست جمهوری پرداخته و مردم سالار دینی را از افتخارات نظام اسلامی برشمرد  و افزود: مردم سالاری دینی  به همین راحتی به دست نیامده است و برای آن خون دل ها خورده شده و خون های عزیزانمان ریخته شده است  و باید قدردان آن باشیم.

حجت الاسلام فصیح نیا در ادامه با توصیه دولت به مدیریت و فعالیت جهادی گفت : روسای سه قوه باید با هم تعامل داشته باشند و در رسیدن کشور به قله شب و روز جهاد کنند و همان گونه که رهبری فرمودند اولویت امروز کشور معیشت مردم و اقتصاد است و دولت باید برنامه جدی در این زمینه را اجرا کند.

وی در پایان به اشاره به شهادت شهید هنیه و محکومیت ترور وی به دست صهیونیست های بزدل اضافه کرد:  شهادت مرد جهاد و مقاومت  در داخل خاک ایران تعدی به حاکمیت ملی ایران است و قطعا بی پاسخ نخواهد ماند و این شهادت نه تنها خللی در عزم و اراده ملت های مقاومت ایجاد نخواهد کرد بلکه وحدت و همدلی میان آن ها جهت نابودی سریع صهیونیست ها را مستحکم تر می کند.

کد خبر 1775366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha