ترور شهید هنیه، نشانه درماندگی رژیم صهیونیستی در باتلاق فروپاشی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ترور مجاهد نستوه «اسماعیل هنیه» نشان از درماندگی رژیم صهیونیستی و دست و پا زدن آنان در باتلاق فروپاشی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج ضمن تسلیت ترور شهید اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس، اظهار کرد: ترور رئیس دفتر سیاسی حماس، نشان دهنده شکست رژیم صهیونیستی در میدان جنگ است.

حجت الاسلام والمسلمین «سید جواد خاضع» گفت: ترور مجاهد نستوه «اسماعیل هنیه» نشان از درماندگی رژیم صهیونیستی و دست و پا زدن آنان در باتلاق فروپاشی است.

وی ادامه داد: بی‌شک این اقدام رژیم تروریستی، غاصب، منحوس و اشغالگر قدس، اتحاد و همدلی مسلمانان جهان را بیشتر خواهد کرد و روحیه مقاومت و مبارزه علیه این رژیم منفور را تا حذف این غده سرطانی افزایش خواهد داد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: اقدام به ترور فرماندهان مقاومت در خاک ایران و لبنان بلافاصله پس از بازگشت نتانیاهو از آمریکا، نشان‌دهنده حمایت همه‌جانبه آمریکای جنایتکار از رژیم جعلی صهیونیستی برای خروج از مخمصه غزه بوده و آمریکا شریک واضح و قطعی جنایات رژیم صهیونیستی است.

وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران در راستای دفاع از تمامیت ارضی، عزت و حیثیت خود اقدام بزدلانه رژیم صهیونیستی را در عالی‌ترین سطح ممکن پاسخ خواهد داد و این پاسخ پشیمان کننده خواهد بود.

حجت‌الاسلام خاضع بیان کرد: شیخ احمد یاسین، عبدالعزیز رنتیسی و اسماعیل هنیه، هر سه رهبر جنبش حماس بودند که توسط رژیم صهیونیستی ترور ‌و به شهادت رسیده اند و زمانی که شهید سید عباس موسوی رهبر حزب الله لبنان همراه زن و بچه‌اش توسط رژیم پلید صهیونیستی ترور شد، سید حسن نصرالله جانشین ایشان شد و باعث شد که اسرائیلی‌ها از آن ترور ابراز پشیمانی کنند.

این فعال فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد یاداور شد: خداوند متعال «خیرالماکرین» است، فراق رهبران مقاومت مثل حاج قاسم، عماد مغنیه، اسماعیل هنیه، فواد شکر و ابومهدی المهندس هر چند برای ما تلخ است، اما برای این شهدا، شهادت شیرین‌تر از عسل بوده، مقاومت، جهاد، غیرت و شهادت در این تبار به ارث می‌رسد و این خون‌ها پیروزی‌ساز است.

وی با اشاره به اینکه شهادت رهبران جبهه مقاومت، مبارزه علیه اشغالگران را متوقف نمی‌کند، گفت: با ترور شهید اسماعیل هنیه قطعا مقاومت تا محو کامل رژیم غاصب، جعلی و تروریستی صهیونیستی و آزادی قدس شریف ادامه خواهد داشت و بدون شک ایران اسلامی و جبهه مقاومت پاسخ قاطع و دندان‌شکنی به این اقدام تروریستی خواهند داد.

کد خبر 1775383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha