انتقام سخت در انتظار اسرائیل و آمریکا خواهد بود

امام جمعه موقت اصفهان گفت: به دنبال ترور شهید اسماعیل هنیه،  انتقام سخت در انتظار اسرائیل و آمریکا خواهد بود تا به سرنوشت اعمال خود برسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام «سید مجتبی میردامادی» در خطبه های نماز جمعه اصفهان به حادثه ترور شهید اسماعیل هنیه در تهران اشاره و اظهارکرد: او مهمان ما بود و انتقام این جنایت بزرگ را از اسرائیل و آمریکا خواهیم گرفت.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه ملت ایران در تشیع جنازه با شکوه این شهید، انتقام سخت را مطالبه کردند، افزود: به دنبال ترور شهید اسماعیل هنیه،  انتقام سخت در انتظار اسرائیل و آمریکا خواهد بود تا به سرنوشت اعمال خود برسد.

وی ادامه داد: اسرائیل و آمریکا به دلیل این جنایت های گسترده به سرانجام اعمال خود خواهند رسید و شکست و فروپاشی رژیم صهیونیستی با چنین حوادثی لحظه لحظه بزودی رقم خواهد خورد.

حجت الاسلام میردامادی با بیان اینکه مردم اسرائیل خاک فلسطین اشغالی را پس از این حوادث ترک کرده اند، تصریح کرد: دولت غاصب اسرائیل از همین رفتارهای مردم خود ترسیده و این عقب نشینی و عدم همراهی با آنان شکست بزرگی محسوب می شود.

وی به تشیع جنازه با شکوه اسماعیل هنیه در تهران اشاره کرد و اذعان داشت: ملت ایران واقعیت ها را شناخته و با مسلمانان جهان همراه است و بازخورد این اتفاق در کل دنیا دیده شده است.

خطیب جمعه اصفهان پیام رهبر انقلاب و سید حسن نصرالله پیرامون این اتفاق مهم را حائز اهمیت دانست و یادآورشد: اسرائیل شکست حتمی خود را تجربه خواهد کرد و این اقدامات ضد بشری به دنبال زوال و انزوا انجام می شود.

وی به آغاز فعالیت دولت چهاردهم اشاره کرد و گفت: کشور در موقعیتی که رئیس جمهور نداشت به خوبی مدیریت شد و انتخابات با شکوهی را همه شاهد بودند که در ادامه راه توجه به دغدغه های مردم ضروری است.

حجت الاسلام میردامادی با بیان اینکه توصیه ها رهبر انقلاب باید مورد توجه رئیس جمهور جدید قرار بگیرد، افزود: در انتصاب افراد، اشخاص انقلابی و متعهد در پست های مختلف توسط رئیس جمهور انتخاب شوند.

کد خبر 1775389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha