عملیات وعده صادق سمفونی اقتدار است

حجت‌الاسلام محمدیان با بیان اینکه دشمن به دنبال این است که ما را به ملت خودمان و جامعه جهانی ناتوان نشان دهند، عملیات وعده صادق را سمفونی اقتدار تعبیر کرد و گفت: این یک اصل است که ما نباید نه دچار خودشیفتگی و نه دچار خود تحقیری، شویم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، حجت الاسلام محمد محمدیان_ امام جمعه سنگر در خطبه های نماز امروز(جمعه، ۱۲ مرداد) ضمن عرض تسلیت شهادت رهبر شجاع و بینظیر جبهه مقاومت شهید «اسماعیل هنیه» اظهار کرد: آنچه در این قضیه برای، ما خیلی دردناک است و شرمندگی برای ما گذاشت این بود که رژیم صهیونیستی مهمان عزیز ما را در خانه ما به شهادت رساند.  

وی با استناد به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند «گرچه زمینه این انتقام سخت را برای خود فراهم کردند اما ما خونخواهی این مهمان عزیز را وظیفه خودمان می دانیم»  افزود: این یک اصل است که ما نباید نه دچار خودشیفتگی بخاطر امکانات و تسهیلاتی که در حوزه نظامی داریم و نه دچار خود تحقیری بخاطر شکست ها و نفوذهایی که پیش می آید، بشویم.

محمدیان بیان کرد: بدون تعارف ما در میان جنگ هستیم و جمهوری اسلامی آماده برای این جنگ ها است.  

وی ادامه داد: بعضی جاها ممکن است رخنه های اطلاعاتی رخ بدهد اما نباید منکر خدمات و زحمات ارزشمند عزیزانمان در حوزه امنیتی باشیم.  

محمدیان با بیان اینکه چه بسا این ضعف ها وقتی جبران شود می تواند نقطه قوت ما شود، گفت: لذا نباید در زمین و برنامه دشمن بازی کرد.  

وی اظهار کرد: این برادر عزیز ما را در قطر و جاهای دیگر هم می توانستند ترور کنند اینکه  رژیم صهیونیستی در پس انتخابات و تحلیف ریاست جمهوری ما چه تصوری کرد و چه تحلیل غلطی به او دادند که سبب شد «هنیه» را در تهران ترور کنند و اینکه چه برنامه ای پشت آن داشتند سبب شد مکر آنها در مقابل مکر خدا سبب توفیقاتی برای ما شود.  

محمدیان اذعان کرد: دشمن به دنبال این بود که ما را به ملت خودمان و جامعه جهانی ناتوان نشان دهند زیرا دشمن به دنبال تحقیر ما است.

وی با تعبیر عملیات وعده صادق به «سمفونی اقتدار» اظهار کرد: وقتی این موشک ها از بالای شهرک های صهیونیستی رد می شوند، به دشمن می گوید که یعنی زدن برای ما کاری ندارد.  

محمدیان ادامه داد: یکسری برنامه ریزی هایی در جبهه مقاومت است که از قبل از «وعده صادق» گروه های مختلف مقاومت نشستند با هم تصمیم گیری کردند و هر کس وظیفه خود را می داند.  

وی اضافه کرد: دشمنی که به دنبال اجرای طرح هزار خنجر بر پیکره جمهوری اسلامی بود الان هزاران هزارن خنجر به پیکره اش از یمن، سوریه، جولان، لبنان، عراق و ایران می خورد.  

محمدیان با تاکید بر اینکه چشم و گوش ما به زبان رهبری است، ادامه داد: امیدواریم بخاطر جسارتی که به این مهمان عزیزمان شده بزودی پاسخ مناسبی داده شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در آستانه اربعین حسینی هستیم افزود: یکی از افتخارات ما این است که موکبی در کربلا به نام شهدای سنگر داریم و توفیق خادمی به زایران اباعبدالله را دارند و امیدواریم به عزیزانی که در آنجا خدمت می کنند با هر چه که در توان داریم، یاری برسانیم.  

محمدیان مسئله اربعین را یک امر جهانی و آخرالزمانی دانست و افزود: هیچگاه در طول تاریخ بشریت از آدم تا خاتم و تاکنون این چنین اجتماع و حرکتی نبوده است.

کد خبر 1775392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha