مازندرانی ها بیش از ۱۸میلیارد تومان صدقه پرداخت کردند

رحمن زاده گفت: مردم شریف و نیک اندیش استان مازندران در چهار ماه سالجاری ۱۸ میلیارد و ۶٠٠ میلیون تومان صدقه پرداخت کردند.

مهدی رحمن‌زاده، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد مازندران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران با بیان اینکه بخشی از ماموریت های کمیته امداد به واسطه دریافت صدقات مردم نوع دوست و خیر استان محقق می شود،  اظهار کرد:  ۳۳۶ هزار صندوق خانگی، اماکن عمومی و معابر در استان وجود دارد.

وی با بیان اینکه ضریب نفوذ صدقات در استان۲۷ درصد است، افزود: مردم شریف و نیک اندیش استان در چهار ماه سالجاری ۱۸ میلیارد و ۶٠٠ میلیون تومان صدقه پرداخت کردند.

رحمن زاده با اشاره به اینکه صدقات جمع‌آوری شده نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۶ درصد رشد داشت، خاطرنشان شد: بخشی از این صدقات توسط مراکز نیکوکاری جمع آوری شده است.

وی با بیان اینکه یکی از راهبردها  و برنامه های حوزه مشارکت جایگزین کردن شیوه های پرداخت آسان و مدرن صدقات است، گفت: با جایگزینی روش های نوین و الکترونیکی برای جمع آوری صدقات، صندوق های صدقات فلزی به تدریج از سطح شهر جمع آوری می شوند که این اقدام در راستای کمک به بهبود مبلمان شهری است.
رحمن زاده با اشاره به جمع آوری بیش از۲میلیارد تومان صدقه در سال گذشته از طریق روش های الکترونیکی، افزود: تمامی صنادیق کوچک درسطح استان مجهز به بارکد(QR) اختصاصی شده و همچنین مشترکین و خیریـن از روشهای آسان پرداخت کد دستوری#۰۱۱*۸۸۷۷*، کارت به کارت بانکی، طرح نانینو(پرداخت صدقات از طریق کارتخوان نانوایی ها) و  استفاده از نرم افزارهای مجازی، می توانند صدقات خودرا پرداخت نمایند.  

کد خبر 1775463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha