کتابخانه‌های عمومی لرستان میزبان برنامه‌های اوقات فراغت هستند

حجت الاسلام سبزیان گفت: در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت نسل جوان و نوجوان در کنار برگزاری برنامه‌های فرهنگی، کارگاه های آموزشی، کلاس‌های قرآنی و مسابقات مختلف برای دانش آموزان در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام علی‌اکبر سبزیان، امروز در جمع خبرنگاران به اوقات فراغت دانش آموزان اشاره کرد و اظهارداشت: کتابخانه‌های عمومی از امن‌ترین مکان برای گذران اوقات فراغت دانش‌آموزان است.

سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی لرستان با اشاره به اینکه پیش از آغاز اوقات فراغت برنامه های مختلفی در جهت هرچه بهتر برگزار شدن برنامه‌های فرهنگی ویژه فصل تابستان در استان برگزار شده است، افزود: برنامه های اوقات فراغت ویژه همه گروه‌های سنی در کلیه کتابخانه‌های عمومی برگزار می شود.

وی یادآور شد: در کنار برگزاری برنامه‌های فرهنگی متداول از جمله نشست‌های کتاب‌خوان، معرفی کتاب، جمع‌خوانی و بلندخوانی، مسابقات نقاشی، قصه‌گویی و نمایش‌های عروسکی، نمایشنامه‌خوانی، آموزش اوریگامی و کاردستی، آموزش روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم همراه با قصه و بازی، کارگاه‌های مهارت‌آموزی و همچنین مشاوره‌ای نیز به فراخور ظرفیت در کتابخانه‌های عمومی استان در حال برگزاری است.

حجت الاسلام سبزیان بیان‌کرد: کارگاه‌های آموزشی خیاطی و رزین، جعبه‌سازی، کامپیوتری، خدمات مبتنی بر وب شامل مبانی کامپیوتر، فتوشاپ، انیمیشن‌سازی، بازی‌سازی،  اینشات پرو، نویسندگی، آموزش خوشنویسی با خودکار و طب سنتی از مهم‌ترین کارگاه‌های آموزشی در حال برگزاری کتابخانه‌های عمومی استان است.

وی خاطرنشان‌کرد: در این کارگاه‌های آموزشی گروه‌های مختلف سنی از جمله کودکان، نوجوانان، بزرگسالان و زنان خانه‌دار نیز موردتوجه بوده و امکان حضور در این برنامه‌های آموزشی میسر است.

کد خبر 1775526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha