اجرای پربیننده ترین نمایش کشور از ۱۳ مرداد در یاسوج

در راستای برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد، پربیننده ترین نمایش کشور از ساعت ۲۰ امشب ۱۳ مرداد در پارک مهرورزی یاسوج اجرا می شود.

جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، اظهار کرد: به مناسبت دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد نمایش «فصل شیدایی» که در استان های مختلف کشور با استقبال بی نظیری روبرو بوده از ساعت ۲۰ امشب ۱۳ مرداد  با حضور ۳٠٠ هنرمند و هنرور در پارک مهرورزی شهر یاسوج به نمایش در می آید.

سرتیپ دوم پاسدار «مصطفی مثنوی» افزود: با تلاش تیپ قهرمان ۴۸ سپاه فتح استان ۷٠ هزار متر مربع برای پوشش این برنامه ظرفیت سازی شده و ۱٠٠ هزار متر مکعب نیز خاکریزی شده است. مثنوی ابراز داشت: این برنامه بزرگ  ۱۳ تا ۲۶ مرداد ماه هر روزه از ساعت ۲۰ در پارک مهرورزی شهر یاسوج اجرایی خواهد شد.

وی یادآور شد: این نمایش توسط موسسه فرهنگی رسانه ای اوج تولید و اجرا می شود و رسالت بوذری مجری برنامه پرطرفدار «برنامه محفل» اجرا و روایت این نمایش را به عهده دارد.

سردار مثنوی افزود: در کنار اجرای این نمایش پرطرفدار، نمایشگاه فرهنگی دایر خواهد شد مثنوی بیان کرد: در راستای برنامه های دومین کنگره ملی شهدای استان تاکنون ۲٠ اجلاسیه فاخر در سطح استان برگزار شده و بیش از چهار هزار و ۵٠٠ یادواره در محلات، مساجد و مناطق را داشتیم.

جانشین فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: اجلاسیه نهایی دومین کنگره ملی شهدای استان ۱۷ و ۱۸ شهریور ماه با حضور مسئولین رده اول کشوری در یاسوج برگزار می شود. مثنوی گفت: ۳۵ هزار برنامه در قالب دومین کنگره ملی ۲۰۰۰ شهید استان برنامه‌ریزی و اجرا شده است.

وی از برگزاری چند برنامه مهم تا زمان برگزاری اجلاسیه نهایی دومین کنگره ملی شهدای استان خبر داد و گفت: برگزاری نمایش «فصل شیدایی» و اجرای نمایشگاه فرهنگی از مهم ترین این برنامه ها خواهند بود.

کد خبر 1775543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha