برگزاری مراسمات شورای تبلیغات اسلامی با حضور مردم برکات زیادی را در جامعه به همراه خواهد داشت

حجت الاسلام غفوری گفت:اثرات مثبت و قوی حضور شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در جامعه هر چه قدرت توانایی مراسمات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در راستای تشکیل اجتماع باشکوه با حضور مردم بیشتر باشد، تأثیرگذاری معنوی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، ارزش‌های اسلامی و الهی آن بیشتر نمایان خواهد شد و آثار و برکات زیادی را در جامعه به همراه خواهد داشت.

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، امروز شنبه ۱۲ مرداد ماه در دیدار صمیمانه رییس و کارکنان شورا و خبرنگاران یاور شورا با امام جمعه کرمانشاه به مناسبت ۱۲ مرداد سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در دفتر نماینده ولی فقیه استان کرمانشاه برگزار شد، حجت‌الاسلام حبیب‌الله غفوری ضمن تسلیت شهادت اسماعیل هنیه رئیس‌دفتر سیاسی حماس، گفت:  «شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی» به عنوان مسئول مراسم و مناسبت های انقلابی، عمومی و ملی، به عنوان نماد همیشگی و دائمی وحدت و اتحاد و انسجام عمومی و نمایش قدرت نرم نظام اسلامی و مردم، و اقتدار و عزم ملی ایران در عرصه های مهم و تأثیرگذاری جدی در روند تحولات اساسی ملی و بین المللی است، که این مهم، خود مورد توجه بسیاری از تحلیل گران ارشد سیاسی، نخبگان رسانه ای و صاحبان اندیشه و قدرت و نیز ملل آزاد اندیش و عدالت خواه جهانی است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از نهادهای انقلابی جمهوری اسلامی ایران است که به هماهنگی و انسجام فعالیت‌های تبلیغی بین دستگاه‌ها و مراکز تبلیغی نظام می‌پردازد. این نهاد در ۱۲ مرداد ۱۳۵۹ با دستور بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) تاسیس شد.

وی خاطر نشان کرد:سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی علاوه بر اینکه فرصتی مناسب برای شناساندن این شورا به اداره‌ها و مجموعه‌های مختلف است، فرصتی است برای بررسی سطح کیفی و کمی برنامه‌های برگزار شده و انتخاب رویکردی حاکی از پیشرفت و رشد برای سال آتی است.  

حجت الاسلام غفوری اظهار کرد:شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان یک نهاد عمومی مردمی و غیردولتی در عرصه‌های تبلیغی فعالیت کرده و «مردمی بودن» نکته اتکا و پشتوانه‌ای برای این نهاد است که در برهه‌های مختلف با بسیج مردم و امکانات ارگان‌ها در راستای هماهنگی و انسجام‌بخشی به فعالیت‌های تبلیغی و انقلابی گام برمی‌دارد. دشمنان با در اختیار داشتن رسانه‌ها با فضاسازی و جوسازی به دنبال پیاده کردن اهداف خود در کم‌رنگ کردن ارزش‌های اسلامی و موضوع حجاب در جامعه هستند.

نماینده ولی فقیه کرمانشاه گفت:: فضای مسجد، نمازجمعه، نماز جماعت، مجالس اهل‌بیت(ع) همچنین فضای اجتماعات برای حمایت از مظلوم و مقابله با ظلم و ظالم بسیار سازنده است؛ وقتی اجتماع مسلمین شکل می‌گیرد دست خدا آنجا ظاهر می‌شود و پای شیاطین از آن اجتماع به‌طورکلی قطع می‌شود و یک نشاط معنوی حاصل می‌شود.
 

برگزاری مراسمات شورای تبلیغات اسلامی با حضور مردم برکات زیادی را در جامعه به همراه خواهد داشت

کد خبر 1775545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha