ارزش‌های انقلاب اولویت فرهنگی دولت باشد

حجت الاسلام ذاکر گفت: اولویت های فرهنگی دولت بسیار هم است و باید ارزش های انقلاب و میهن پرستی و حب وطن و وابستگی و علاقه مندی مردم به کشور را مورد توجه قرار دهد.

حجت الاسلام سید سلمان ذاکر با اشاره به اولویت های فرهنگی دولت چهاردهم به خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان گفت: اولویت های فرهنگی دولت بسیار هم است و باید ارزش های انقلاب و میهن پرستی و حب وطن و وابستگی و علاقه مندی مردم به کشور را مورد توجه قرار دهد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی افزود: قومیت ها، آداب و رسوم و توجه به زبان و گویش ها باید در دانشگاه ها، مدارس و صدا و سیما مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه برابر اصل ۱۵ و ۱۹ سال هاست این موضوعات را در مجلس پیگیری می کنیم، خاطرنشان کرد: در حال حاضر طرحی در مجلس وجود دارد که کمیسیون آموزش مجلس نیز رأی داد و بارگذاری هم شد مبنی بر اینکه تدریس چند واحد زبان اقوام در مدارس بلامانع باشد و متناسب با هر منطقه گویش و زبان آن منطقه به دانش آموزان آموزش داده شود اما این هنوز به مرحله اجرا نرسیده است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وزیری که از مبانی دین گرفته تا زندگی مردم، نقش موثری در تقویت سبک زندگی شان داشته باشد و یک فرهنگِ سالم، باانسجام، با محبت و احترام به آزادی در چارچوب قانون را محقق سازد، چنین وزیری را دوست داریم و انشالله به او رأی خواهیم داد.

کد خبر 1775559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha