شب‌های متفاوت روضه برای کودکان در مسجد امام کرمان+تصاویر

دست اندرکاران برگزاری مراسم جهت استفاده هر چه بیشتر و بهتر والدین و با توجه به فضای وسیع مسجد امام، اقدام به فضاسازی دو محیط جداگانه با برنامه های متفاوت ویژه کودکان و نوجوانان کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ مراسم عزاداری و سوگواری در مسجد تاریخی امام کرمان در چند سال اخیر به همت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان رونق خاصی گرفته است.

دعوت از وعاظ برجسته کشوری و طرح مباحث روز و کاربردی و مبتلابه یکی از ویژگی‌های این مراسم است.

امسال این مراسم از دوشنبه (۸ مرداد) آغار شده و ۱۷ شب برگزار می‌شود؛ سخنرانان این مراسم حجج اسلام عالی، حاج علی‌اکبری و ماندگاری هستند.

دست اندرکاران برگزاری مراسم جهت استفاده هر چه بیشتر و بهتر والدین و با توجه به فضای وسیع مسجد امام، اقدام به فضاسازی دو محیط جداگانه با برنامه های متفاوت ویژه کودکان و نوجوانان کردند تا آنها نیز به فراگیری تعالیم دینی در قالب بازی، نقاشی، داستان و...بپردازند.

هدف از ایجاد این فضا ایجاد یک مکان مناسب  تفریحی_آموزشی در بستر مذهبی برای کودکان  و ارائه تصویر جدید و مطابق درک کودکان از روضه عنوان شده است.

مسجد جامع ملک یا مسجد امام مربوط به دوره سلجوقیا در خیابان امام خمینی (ششم بهمن سابق) واقع شده و در تاریخ ۱۵ مهر ۱۳۴۶ با شمارهٔ ثبت ۷۶۰ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده‌است.

کد خبر 1775639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha