روایت «راز سرزمین عشق» در ساحل سیترا نوشهر

سردار مسلمی به اجرای ویژه برنامه فصل شیدایی با عنوان «راز سرزمین عشق» در ساحل سیترا شهرستان نوشهر اشاره کرد و گفت: این نمایش از امشب به مدت ۱۵شب ضمن روایت پذیرش حکومت علویان توسط مازندرانی ها، رشادت های مردم مازندران در دفاع مقدس تا دفاع از حرم را روایت می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، سردار سیاوش مسلمی-فرمانده سپاه کربلا در جلسه هماهنگی سیزدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس از مجموعه فعالیت های دومین کنگره ملی ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید دیارعلویان با عنوان علویان خط شکن که در سالن شهید رجایی استانداری برگزار شد، به همزمانی برپایی جشنواره های تئاتر و سرود با این نمایشگاه کتاب اشاره و اظهار کرد: همایش سروسرخ نیز به همت اداره کل کتابخانه های مازندران در استان برگزار می شود.

وی برلزوم ذائقه و مخاطب شناسی در برپایی نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس در این خطه از شمال کشور تاکید کرد و افزود: شهردار و فرماندار قائم شهر باید میدانی و جهادی پای کار برپایی این نمایشگاه باشند.

روایت «راز سرزمین عشق» در ساحل سیترا نوشهر

سردار مسلمی با اشاره به جایگاه علمی دانشگاه آزاداسلامی واحد قائم شهر در استان خواستار همکاری این واحد دانشگاهی با ناشرین حاضر در نمایشگاه ملی دفاع مقدس مازندران به میزبانی قائم شهر شد و گفت: باید به بهترین شکل ممکن از ناشرین و مولفین حاضر در این نمایشگاه پذیرایی شود.

وی تاکید کرد: فرمانداران و شهرداران شهرستان های ساری، سیمرغ، جویبار، سوادکوه و سوادکوه شمالی، بابل و آمل بعنوان شهرهای همجوار با قائم شهر باید در حوزه مشارکت تبلیغی و فضاسازی محیطی و زمینه سازی برای حضور علاقه مندان در این نمایشگاه همکاری ویژه داشته باشند.

فرمانده سپاه کربلااز تالیف ۴۵۰ کتاب با موضوع فرهنگ ایثار و شهادت در راستای این کنگره خبر داد و خاطرنشان شد: ۲۵۰ عنوان کتاب در دست چاپ است و مابقی نیز تا بهمن به چاپ خواهد رسید.

سردار مسلمی به اجرای ویژه برنامه فصل شیدایی با عنوان راز سرزمین عشق در ساحل سیترا شهرستان نوشهر اشاره کرد و افزود: این نمایش از امشب به مدت ۱۵شب با ظرفیت اجرا برای ۱۰هزار نفر ضمن روایت پذیرش حکومت علویان توسط مازندرانی ها، رشادت های مردم مازندران در دفاع مقدس تا دفاع از حرم را روایت می کند.

وی اضافه کرد: این نمایش از ۱۵شهریور در سالن ورزشی ماهفروجک ساری نیز اجرامی شود.

کد خبر 1775733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha