فضای منطقه به نفع مقاومت تغییر کرده است

آیت الله کعبی گفت: علت سکوت رژیم‌های منافق همدستی آنها با رژیم صهیونیستی است، البته فشار ملت‌ها فضای منطقه را به نفع مقاومت اسلامی عوض کرده است.

آیت الله «عباس کعبی» در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد عکس العمل کشورهای اسلامی و پاسخ ایران به ترور شهید اسماعیل هنیه، اظهار کرد: اقدامات رژیم صهیونیستی و دست‌نشانده های آن‌ها از نوع تروریسم دولتی است و براساس کنوانسیون های بین المللی و مصوبات شورای حقوق بشر که کشورهای غربی مدعی آن هستند باید در مقابل تروریسم دولتی صهیونیستی بایستند و حدی برای آن قرار دهند؛ اما متاسفانه نه تنها نایستادند، بلکه در غزه شاهدیم که جنایات به اوج رسیده و ۴۰ هزار انسان بی گناه، ۶۳ درصد ساختمان ها و ۱۵۲ هزار ساختمان را رژیم صهیونیستی نابود کرده است و محاصره کامل اقتصادی و سیاست سرزمین سلطه را  این رژیم دنبال می کند.

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری افزود: امروز آزادگان جهان برخاستند و حتی دانشجویان آزاده آمریکایی و اروپایی به کشورهای خود فشار می آورند تا از حمایت اسرائیل دست بکشند، امروز جهاد دغدغه مند و دردمند غزه است.

وی گفت: متاسفانه رژیم های منافق و بزدل در مقابل این جنایات سکوت کردند و علت سکوت آنها همدستی آنها با رژیم صهیونیستی است که البته فشار ملت ها فضای منطقه را به نفع مقاومت اسلامی عوض کرده است.

وی در مورد پاسخ جمهوری اسلامی به ترور اسماعیل هنیه در ایران خاطرنشان کرد: پاسخ جمهوری اسلامی به این اقدام تروریستیِ رژیم صهیونیستی پاسخ قاطع و پشیمان کننده و ضربه متقابل سخت به جانیان و متجاوزان خواهد بود.

کد خبر 1775927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha