گفتمان مقاومت در نشست‌های «محله اربعینی» تبیین می‌شود

حجت الاسلام یوسفی از برگزاری نشست‌های «محله اربعینی» با حضور کنشگران مسجدی در ایام اربعین خبر داد و گفت: در این نشست‌ها، گفتمان مقاومت با محوریت شرایط جهان اسلام و مسئله فلسطین و غزه تبیین می‌شود.

حجت الاسلام علی یوسفی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان با اشاره به اینکه عملیات محله اربعینی به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی با محوریت مساجد کلید خورده است، گفت: این نشست‌ها با رویکرد جهاد تبیین و استفاده از فناوری‌های اربعینی در مقاومت و پیشرفت محله‌ها در شهرستان های مختلف برخی استان ها برگزار شد.

وی با یادآوری اینکه این طرح به صورت محله ای و در قالب برپایی موکب برگزار می شود، تصریح کرد: در این نشست‌ها، گفتمان مقاومت با محوریت شرایط جهان اسلام و مسئله فلسطین و غزه تبیین می‌شود.

حجت الاسلام یوسفی با تاکید براینکه طراحی و مباحثه بر روی بوم کنشگری جهاد تبیین از اختصاصات این نشست‌ها است، خاطرنشان کرد: گروه‌های مختلف متشکل از امام محله و کنشگران اجتماعی مساجد گرد هم آمده و براساس بوم کنشگری جهاد تبیین، عملیات‌های جهاد تبیینی طراحی و اجرا کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با یادآوری اینکه در این عمیات مواردی همچون فاجعه غزه، زن و خانواده، امید، شکست اخلاقی، سیاسی و اجتماعی تمدن غرب، روایت حماسه اربعین و روایت پیشرفت مورد تبیین قرار می گیرد، گفت: این طرح با همکاری شبکه راهیاری بنیاد هدایت و به همت تبلیغات اسلامی اجرا می شود.

به گفته وی، این سلسله نشست‌ها ویژه امام محله و تیم‌های آنان یعنی کنشگران مسجدی با موضوع گفتمان مقاومت و پیشرفت و فناوری محله اربعینی برگزار می‌شود.

کد خبر 1775977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha